Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby se volila nejkrásnější blogerka na IDnes, tak by to - dle mého ženského pohledu (lehce šmrncnutý i mužským:-)) vyhrála Kája. Navíc píše jednak o obyčejných věcech z doby céčkové, Vitacitové, Pedrové atd., i o tom, co prožívá teď či pár dní zpátky, a někdy je to až na dřeň. V tom je její odvaha nebát se dát všanc čtenářům - a ti to oceňují, její upřímnost a přímost. Kdesi kdosi v diskusi psal, že pan Matějka horuje zejména pro zbraně a zbrojení. Kája má zbraně mnohem silnější než zbraně pana Matějky - nepřehlédnutelné ženské:-) a nejsilnější ráží je její přirozenost. Takže držím palce, Káji, ať ti na lavičce nepřimrzne zadel (možná budete točit někde uvnitř, ne?) a užij si to, úspěšný křest v TV máš už párkrát za sebou! V

3 0
možnosti
Foto

Marti nevim, jestli sem jeste zajdes, ale pred Vanoci jsem nestihala ani odepsat. Promin kocko VOd rana do vecera v praci, jako Vanoce mi to letos vubec neprislo. A tak strasne jsem se na ty nase Vanoce tesila a nakonec jsem musela uznat, ze jsem si je vic uzila v Italii - jelikoz jsem tam nedelala 11h. denne, ale 4. Ale jak jsem rikala pri nataceni - je to tu mazec, ale citim se, ze ziju, tam jsem zila trochu jako duchodce, tady jako chudej student ;-D Uz musim dopsat ten blog, co mam rozepsanej asi dva mesice, od te doby, co me odvezla rychla a ja pak mela uzkosti - bylo to hodne blbé období, ale snad zase zacnu psat :-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Kájo, už se těším, jako všichni tady. Mam na tebe dotaz ohledně nadcházejících Vánoc. Liší se nějak výrazně oslavy v Itálii a u nás? Myslim doma v rodinnem kruhu. Přeji ti, ať se ti daří a úspěšný vstup do lichého roku.

2 0
možnosti
Foto

Věřte tomu, že by drtivá většina československých holek v Itálii trávila vánoční svátky raději v rodné hroudě - myslím, že ta atmosféra je nesrovnatelná (hrouda jasně vítězí):-)

1 0
možnosti
MV

No to je moc dobre! Karla je ze zivota!!!

2 0
možnosti
PU

P70e81t60r 21U35h63e89r

12. 12. 2016 21:02

No konečně pořádná ženská :-)R^

3 0
možnosti
Foto

správný řešení, tak příště možná s předsedou Svobodných:-)

0 0
možnosti
Foto

To je vážně ale opravdu konečně příjemná změna. Už se na vás Kájo (po tak dlouhé době odmlky) těším...:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju moc Petře :-) V Praze vůbec nic nestíhám (teď jsem přišla z práce). Chtěla jsem to sepsat, ale mám i nějakej blok, tak jsem za ,,Na lavičce" fakt ráda - prostě Vám to místo psaní povím ;-) R^

1 0
možnosti
JV
MS

Po fotu pana Matějky příjemná změna. :-) R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.