Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Výborně napsáno . Dík.

0 0
možnosti
Foto

Snad se tu prostředí časem alespoň trochu uklidní, jinak tohle mě nepřekvapuje, jeden z "nejagresivnějších obránců pravdy" lhářem..

11 0
možnosti
IM

Hlavně pokračujte i v rušení blogů přátel, kteří vám lezou kamsi. Dik

5 3
možnosti
JN

Přesně tak. Zrušení blogu pana Axamita/Malého je v pořádku, důkazy o jeho dvojí identitě skutečně působí přesvědčivě.

Ale moc by mě zajímal názor administrátorů např. na tento blog:

http://karelbocek.blog.idnes.cz/

Jsou opravdu administrátoři přesvědčeni, že fotografie tohoto blogera (který zde v poslední době diskutuje velmi často a jak už jsem tu párkrát psal, až moc nápadně podobně jako jeden jiný zdejší diskutér a bývalý VIP bloger) je skutečná? 8-o

2 0
možnosti
Foto

Gratuluji k odhaleni a odstraneni falesneho profilu. Jasnym dukazem jsou IP adresy.

Mne se pred lety stalo neco presne obraceneho. Nekdo jiny nez ja pod jmenem ... Mily se jako bloger na iDnesu zaregistroval. Uverejnil pouze dva fotoblogy o Recku. Jeden z nich zacinal textem, ktery byl jen malou variaci na uvod jednoho meho fotoblogu o Scheveningen. Pak se vsak zacal na interni blogerske diskusi navazet do nekterych blogeru a do sikany, ktera tam od nekterych blogeru vladla. Tak jsem ho vsiml. Pak jsem se podival na jeho blog a podobnost textu s jednim mym me zarazila. Neresil jsem to, cekal jsem, jak to bude pokracovat a doufal, ze pan "Mily" zase odejde. Vim vsak, ze alespon jeden diskuter (Libor Michvolcik) se domnival, ze "Mily" jsem ja. V jedne diskusi mi napsal, ze pisi i pod jinym jmenem. Tam jsem mu okamzite napsal, ze vzdy pisi pod svym jmenem.

Usmevne pro mne vsak bylo, ze jsem souhlasil s vetsinou nazoru pana "Mileho", ktere projevil v interni diskusi. Jeho obecny rozbor, jak se skladaji a funguji tlupy sikaneru byl vynikajici. Tak dobre bych to napsat nedovedl. :-) V konkretni aplikaci teto obecne teorie na nektere blogery zucastnujici se interni diskuse vsak dle mne nekdy dost prehanel a navzdory svemu prijmeni Mily byl az moc tvrdy.

Takze mili kolegove blogeri, kteri si tuto aferu jeste pamatujete a mozna mne podezrivali, ze ja pisi jako Mily: ja jsem to nebyl. I kdyz jsem s obecnym pojednanim pana "Mileho" na interni diskusi o sikane souhlasil a nekdy me i pobavilo, jak vam nekterym to tam nandava. Omlouvam se za mou skodolibost, i kdyz skodolibost u sebe s ani u jinych nemam rad, jsem take jen clovek a obcas jste me nekteri i stvali.

Problemy s panem Milym skoncily. Intermi diskuse byla adminy uzavrena a blog pana Mileho byl odstranen.

Nevim kdo jako pan Mily psal. Byl to jiste nekdo, ktere nektere z Vas rad nemel a asi ani mne proto na jednom svem blogu zkopiroval a trochu pozmenil velkoi cast meho textu, aby to vypadalo, ze to pisi ja. Kdybych to

0 1
možnosti
Foto

Kdybych to byl ja, tak bych se tak snadno neprozradil tim, ze do blogu Mileho zkopiruji velkou cast meho vlastniho blogu. I kdyz bych to mohl udelat proto, abych nektere z vas jeste vice stval. Admini mohli videt a mozna i videli, ze pan Mily psal z jineho IP nez ja.

0 0
možnosti
BD

Obecně s mazáním a vylučováním nesouhlasím. Ale tohle už narozdíl od minulého případu je jakš takš znímka zodpovědnosti vůči přispivatelům. Blogerům i diskutérům. Takže obecně nesouhlas, ale respektuji.

3 0
možnosti
LC

nezlobte se , ale mi to přijde absurdní, jako díl z majora Zemana , kde se odhaluje , záškodník z NSRV falešný profil a konec blogera

4 5
možnosti
RC

jake Zeman? Staci IP adresa a to umi kazdy trochu znaly spravce webu....

2 0
možnosti
Foto

Hm, pokud odtud bud muset odejít, tak nechápu, proč bych se měl vracet a používat k tomu ne zcela čisté praktiky. To by tak nějak nectilo mne samotného. Přece se dá publikovat jinde, když by to tady či onde nešlo.

6 0
možnosti
LC

milý Otto , nedá se publikovat jinde V

0 2
možnosti
RM

R49o51m26a50n 65M89á87c17a

5. 12. 2016 13:47

tak ted uz se jen se stejnou IP objevi Henrieta Vomáčková na nastvanych matkach. Asi si taky budou pujcovat notebook v restauraci.

poucna reportaz o tom, s kym ma redakce co docineni

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097429889-cerne-ovce/212452801080523/obsah/203990-rejstrik

4 1
možnosti
LC

já tomu nerozumím, kde je problém ?

0 2
možnosti
PU

P46e79t36r 40U39h36e48r

5. 12. 2016 13:48

Tak hlavní problém je v tom, že tomu nerozumíš a asi ani nikdy nebudeš :-P

11 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.