Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J48a61r60a 31R46a41n29k

5. 12. 2016 20:13

Diky za vysvetleni, nekteri z nas zname i diskutery, kteri se zde producirovali pod ruznymi jmeny, tak jako kdysi v dobe niku.

10 0
možnosti
VR

Michal Malý je známý internetový "podnikatel-podvodník"....Rv

7 0
možnosti
MK

Pokud má někdo falešný profil, není o čem diskutovat.

Jiná otázka je, že kodex blogera je příliš vágní a administrátoři mají, co se sankcí týče, volnou ruku.

8 1
možnosti
LC

to: karel abelovský , i když o omluvu nestojíš , já se omlouvám a se mnou můj strýc, moje kočka , psa se zeptám zítra, omlouvá se i celá naše ulice, byl jsem v lese , omlouvá se rys ostrovid a kuna, hajnýho jsem nesehnal, byl jsem ve vyloučené oblasti, omlová se Dežo i Aranka, na národním výboru jsem zastih jen místostarostu , je tam za sebe , hlavně , taky se omlouvá, už mě bolej nohy, kašlu na to V

1 2
možnosti
LW

L56e58o 87W73o54l35f

5. 12. 2016 16:42

Člověče, kupte si radši omalovánky. Působíte dost neklidně.

28 0
možnosti
VV

A jinak si myslim, ze by bylo slusne poskytnout zde obema ci to u jednomu obvinenemu panu se vyjydrit k veci.

3 0
možnosti
MK

Dovolím si upozornit, že pan bloger Malý se již vyjádřil

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Byvaly-bloger-z-iDnes-cz-Patrik-Banga-mi-zrusil-blog-protoze-jsem-odkazal-na-ParlamentniListy-cz-Dalsi-na-rade-bude-tento-autor-protoze-o-nem-napsal-465608

A tahle věta mě poskytla jistotu, že Malý a Axamit jedno jsou

Pan Malý se obává, že podobný cenzorský osud čeká i další autory píšící na serveru iDnes.cz. Další na řadě by údajně mohl být bloger Axamit, jenž se v poslední době rozepsal o tom, jak to chodívá

5 0
možnosti
LC

jsem hrdý na náš mladý a úderný tým cenzorů idnes, nebál bych se říci , přímo reflektor mladých, kteří odhalili a rozkulačili dvojnásobného špiona, severokorejského či kubánského, malého Aksamita, děkuji,,jsem hrdý ,že jsem členem vašeho místního plátku a po zaslání občanské legitimace i vámi odborně prokádrovaný , zarazili jste tento živel sódruzi včas, vždyť, co by se stalo , kdyby jste toho zločince neodhalili, dělal by do Mafry, dělal by do Agrofertu a co je nejhorší mohl by dělat i do Brusele, zítřky jsou světlé, máme se všichni rádi a pravda je jen jedna, trest za tento exemplární podvod, musí býti exemplární, děkuji vám skvělí zaměstnanci , díky

1 6
možnosti
MK

Cendelíne, tebe muselo snad nasadit diverzní oddělení Bohnic.

Jiné vysvětlení neexistuje :)

13 0
možnosti
Foto

Aby nazapadlo dále v diskuzi dovolím si ještě jediné:

Víte, pánové, já o žádnou omluvu nestojím, neutrpěl jsem žádnou újmu. Myslím, že jediný kdo by se měl omluvit, je pan Malý - a měl by se omluvit čtenářům, především těm, co mu uvěřili - a ti, všichni společně, by se měli omluvit administrátorům, za lži, za pomluvy, za nespravedlivá osočení a napadání, jak v rovině osobní, tak profesní! Adminům, kteří tu dělají velmi nevděčnou, leč evidentně nutnou práci. Dík.R^

9 0
možnosti
VV

Vase Tabulka vubec nic nerika o identite panu Maleho a Axamita. Pokud nekdo sefuje administraci melby vedet, ze internetova adresa se sklada ze 4 bloku. Pokud uvadite 3 se stejnymi cisly nevypovida to vubec nic.

Uz jsem psal panu Tomasi Venturovi, ze by bylo na case vymenit celou administraci blogu za lidi kteri jednak veci rozumi a chovaji se odpovedne. Cekam na jeho odpoved, nez se obratim na jeho nadrizene.

5 1
možnosti
TJ

Vážený pane Vokoune, máme povinnost chránit osobní údaje blogerů, proto nezveřejňujeme celou IP adresu. Domníváme se však, že shoda je dostatečně patrná. Že se shoduje i zbytek adresy, můžeme samozřejmě panu Venturovi ukázat, pokud nás o to požádá.

Hezký den,

Tereza Janků

5 0
možnosti
EK

Vážený pane Bango,

napsal jste správně, že iDnes je soukromé médium a tudíž si na svých stránkách může dělat, co chce. Je tu jedno ale. iDnes vám nepatří, jste pouhý zaměstnanec, který má svému zaměstnavateli přinést nějaký zisk a my čtenáři jsme vašimi zákazníky. Proto máme také právo se ozvat, když se nám práce personálu nelíbí. Chováte se jako číšník, který odmítá zákazníkovi přinést bůček, protože je nezdravý a když si host stěžuje, vyhodíte ho z hospody.

13 8
možnosti
LM

Mmm, to moc nesedí. Spíš jako číšník, co vyhodí opilce. Za mě v pořádku :-)

11 5
možnosti
MZ

Nejdřív jsem i panu Malému věřil, že si jen půjčil notebook "Axamita", zpozorněl jsem právě ve chvíli, kdy psal, že oba mají identitu ověřenou pomocí dokladu totožnosti, ale po rozkliknutí jejich jmen nebyla u nich žádná "fajfka", která by to potvrzovala. O konci slečny Provazníkové si myslím své (ale taky se už k tomu nechci vracet), tady ale pro administrátory R^

P.S. Trochu mimo téma, ale šel by podobný metr nastavit i do sportovních diskusí? Z nich se stala vyloženě džungle, hlavně díky "nejmenovaným jedincům" u kterých hodně pochybuji, že vystupují pod svým pravým jménem. Vzhledem k tomu, že příspěvky se ve sportovní diskuzi také mažou, což ukazuje, že administrátoři jsou i zde aktivní, pak nechápu, že příspěvky těchto jedinců stále zůstávají.

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.