Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždyť jsem to říkal. Jedním z podnětů byla citace Radka Bangy. Za to, ale milí administrátoři pošlete do háje pana Bangu, ne slečnu Provazníkovou! GESTAPO!!!

6 2
možnosti
Foto

Je pan Axamit stále přítomen - myslím na svém počítači, nebo na něm ještě sedí pan Malý? ;-D;-D;-D Který z nich je fejk? Nebo máme vážně uvěřit, že ti dva bydlí spolu?;-DRvRv

2 2
možnosti
Foto

... další stránka této diskuze - snad jen pro přesnst a názornost - takový lidé, zde budou vykřikovat cosi o slušnosti, o cenzůře? A kdo jim věří? ;-DRv;-D

1 1
možnosti
JM

Ona si Lucie najde prostor jinde, to není problém. Zbudou vám tam blogeři nemastní neslaní které nemá smysl číst.

11 1
možnosti
TH

Karma.

Rozsirovani nenavisti je proste trestny cin. P. Provaznikova muze byt jeste rada.

5 12
možnosti
Foto

Nenávist ale rozšiřují i bratři Bangovi. Rozšiřují ji proti těm, kteří se odmítli přidat k jejich odsouzení zpěváka Ortela.

V jejich případě nejde o trestný čin?

14 4
možnosti
PT

P64e47t19r 29T88ů58m42a

4. 12. 2016 18:17

Je nekde k tomuto i vyjadreni Lucie Provaznikove? Rad bych si to precetl.

0 0
možnosti
Foto

Lucie Provazníková se k tomuto vyjádření NESMÍ vyjádřit, neb byla adminy zablokovaná a její blog zcela zrušený.

6 4
možnosti
PT

P35e11t50r 62T51ů26m29a

4. 12. 2016 18:06

Napsal jsem prispevek, ze texty Bangy jsem neznal, ale ted bych se z nich po_blil a byl mi prispevek smazan ;-D

7 2
možnosti
PK

Tak jo. Nebudu psát neslušně a jen se vyjádřím k vašemu blogu. Rád jsem četl zpravodajství na idnes, rád jsem četl blogy pisatelů. Někdy se mi něco líbilo, jindy už méně, někdy jsem se i pozastavil nad nekorektností pisatelů. Zejména pan Banga se často vyjadřoval s rasistickým podtextem. Nicméně, jsem velmi demokraticky zaměřený a leccos jsem ochoten tolerovat. Zrušit ovšem blog jednoho z mých oblíbených blogerů tímto způsobem, už je na můj vkus přes hranu. Takže vážená redakce, vážení adminé. Strčte si vaše jednání za klobouk a přeji vaší cenzuře mnoho úspěchů. Vám ostatním čtenářům a především pisatelům přeji hodně štěstí a příjemně prožité vánoční svátky.

13 3
možnosti
MM

Jak už tady bylo jinde nasáno, ono nejde až tolik o blog L. Provazníkové. Nejde o můj, pana Nádvorníka, Synka či Olšera. Jde o to, že stanovená pravidla platí jen pro někoho a jiný je nemusí dodržovat a vulgarity, sprosté napadání hlavy státu, tvrzení bez zdrojů a důkazů prochází. To je podstata problému. Pokud by se tyto věci neděly, nebylo by třeba vést dnešní diskusi a nebyly by rušeny blogy.

14 5
možnosti
MH

Tak toto je naprosto luxusní a coby milovnice cimrmanovského humoru před vámi hluboce smekám a děkuji za zpříjemnění dne ;-D

Vulgarity blog paní Provazníkové obsahoval. Byli a jsme si vědomi (a také jsme o tom paní Provazníkovou informovali), že velká část z vulgárního textu je citací textu Radka Bangy,

Zdroj: http://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570940

14 2
možnosti
JN

J57i91ř96í 60N58o18s92e49k

4. 12. 2016 13:41

Když had spolkne vlastní ocas :-)

10 1
možnosti
Foto

Vysoká čtenost, ale zejména karma tohoto článku vysvětlující postup administrátorů v kauze LP, svědčí o tom, že naprostá většina těch, kteří si článek přečetli a ohodnotili souhlasí s jejich postupem. Připomínám, že max. možná dosažitelná karma je 50... Co tedy dát průchod demokracii a přestat si hrát na ukřivděného, nespokojeného, nic nerespektujícího hosta, který vyhazuje vrchního... ;-)

6 10
možnosti
LJ

A co pane Holube říkáte na blog pana Tomáše Peszyňského ?

2 1
možnosti
LJ

Jsem zvědavý zda podobně zrušíte blog Tomáše Peszynského.!!!!!

3 1
možnosti
MM

Pokud by začal chválit Zemana a Putina a kritizovat USA, mohlo by k tomu možná dojít. V tuto chvíli to myslím nehrozí.

2 1
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.