Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90a32r93o60s91l50a89v 35S93e51v62e80r 6468116590445

Mnoho povyku pro nic. On ten admin má také své "vocamcaď až pocamcaď", jen to nejspíš nemá ani písemně. A dostane-li padáka, bude to "dohodou" a pes po něm neštěkne. Za sebe bych se pod příspěvek paní Lucky podepsal, ale málo platné, na tomto (a každém jiném, krom mého) blogu rozhoduje ve finále admin. Jinak bude odejit. Tečka. Je to blbý, ale je to tak. A paní Lucinka se neztratí!!

0/0
17.1.2017 15:53

J50a90n 36L76a87u54r37ý88n 9779761575386

Na to mám jen jedinou odpověď. Blokování reklamy.

0/0
4.1.2017 3:16
Foto

M43a43r12t46i45n 63K46o98k13e62š 3968674141370

Ehm. Má tento systém i tlačítko na snížení karmy?

0/0
12.12.2016 15:39

V90l27a61d21i82m72í63r 17W54a49s 2805452933468

Je nad slunce jasné, že výraz "IQ brambory" je urážka konkrétních osob, neboť se v tomto páni cenzoři 100% našli...;-D

+1/0
12.12.2016 13:52

Z93d14e81n24ě92k 61T91r60u48t26n45o82v63s60k41ý 7873933686720

Ha Ha HA.... tak jsem se po přečtení "proč jsme zrušili blog Lucii Prozaníkové?" zasmál. Vážení... Vaši práci ideologických strážců pravdy sleduji. A vím, že váš metr je různý.

+1/0
9.12.2016 19:12

J60a63r20o37s66l93a84v 74R36y88c62h64t98á69ř 2104149979796

Autor tohoto texu: Blog Info.

Lucie Provazníková psala blog podepsaný jménem.

"Zdůvodnění" vymazání jejího blogu je tu zveřejněno podepsané anonymním Blog Info.

Vynikající reakce na tento nepodepsaný text anonymních cenzorů (zřejmě Patrik Banga, Petra Bangová, Tereza Janků a Tereza Boehmová) je na jiném blogu zde:

http://stanislavjahoda.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=571013

Jsem zvědav, jak dlouho tento text Stanislava Jahody vydrží před péčí výše uvedených RvadministrátorůRv

+5/0
8.12.2016 7:39
Foto

P82e73t52r 45K39o77u44c75k10ý 5183134748656

Velmi pěkný text pana Jahody. Díky za upozornění. S Bangou jsem také vedl diskuzi, když mi smazali příspěvek, který citoval velmi známého a populárního českého duchovního. Banga je ryzí ideolog a rozumná řeč s ním není.

+1/0
8.12.2016 9:52

M55a22r72t43i82n 83N76e25č30a18s 8853653713849

Ten humbuk je nad mé chápání. Proč tolik lidí nadává na "sluníčkový iDnes" a zároveň na sluníčkovém iDnesu touží za každou cenu publikovat? Proč si nezaložíte blog třeba na parlamentních listech?

To jste se hecli, že své názory protlačíte skrz vámi nenáviděné médium?

+4/−5
7.12.2016 13:13

P61e45t22r 63K55o42s 1175202930

Třeba proto, že řada lidí se v internetu tak dobře neorientuje, proto má v povědomí jen ty sluníčkové portály. A autor chce oslovit především právě tyto lidi, kteří by jinak neměli možnost se dozvedet o pohledu z druhé strany.

+8/−1
7.12.2016 13:52

M29a24r33i41á92n 90B92é75r71e60š 1322172526364

Jistě ;-D;-D

+1/−1
8.12.2016 8:57

M36a26r30t31i64n 62M65i66k78o67l92á81š39e86k 7540560423

Soudruzi,

v zájmu ochrany našeho národního kulturního dědictví, pravdy a lásky je potřeba přijmout určitá pravidla. Předesílám, že se nejedná o cenzuru, ale o ochranu zásad života v pravdě a lásce.

1. Interpret musí mít čistý kádrový profil.

Souběžně s uměleckou dráhou nebo ještě před ní je možné provozovat jen nezávadné, prestižní, společensky oceňované a ctnostné činnosti, jako například profesi kolotočáře, luxusní děvky nebo prostituta, alkoholika nebo narkomana. Minimum je hulení trávy nebo těžký alkoholismus. Naopak nepřípustné je, aby se do klubu vetřel člověk, který se živí vlastní hlavou nebo rukama u toho jako že na vedlejšák zpívá. Oceňuje se, když je umělec aktivní v těch správných neziskových organizacích nebo alespoň těm správným posílá peníze, adoptuje děti z Afiky nebo jejich rodičům platí leasingové splátky na kalašnikov, aby ulevil rodinnému rozpočtu v dobách pravidelných kmenových válek. O takových věcech, jako že jezdí na koncerty na kole a energii pro aparaturu získává šlapáním (na k tomu sestrojeném generátoru, samozřejmě) ani nemluvě, to se bere jako samozřejmost.

2. Hudební skupina musí mít multikulturně vyvážené a genderově vybalancované složení

Doby genderově nestabilních skupin složených ze samých bělochů patří minulosti. Určitě bude perspektivnější hudební skupina s lesbickou černošskou bubenicí na vozíku. Idee multikulturalismu je třeba podřídit i volbu hudebních nebo spíše zvukových nástrojů. I božský Karel si jistě rád zazpívá za zvuků bubnů bongo a pak bude nabírat dech při niněrovém sólu. Již sám název skupiny musí být zcela nekonfliktní a musí mít pozitivní vyznění, hudebníci musí být slušně oblečení do fair trade oblečení a mít dostatečně alternativní look.

+9/−1
7.12.2016 11:52

R58o44b27e52r28t 59V51i82l34i36m41o23v15s49k76ý 1199195854468

Kdyby to nebylo hloupé, tak by se člověk usmál. Lidská hloupost se samozřejmě snaží ospravedlnit. Nejlépe sama sebou. Zde se už nejedná o dvojí metr, ale o "genocidu" tvrzení pravdě blízkých a servírování hlouposti podporované opravdu průhledné angažovanýmRv;-O:-( zdůvodňováním.

+4/−5
7.12.2016 8:38

P34e21t51r 57B37a62r44t64ů48n20ě60k 9161314249289

Mno, tak to jste to moc nevysvětlili...:-/

+9/−1
6.12.2016 19:28

M72a72r34e82k 18B66e78n47d40a 4360340529

Nevím co se tu řeší. Paní Provazníková prostě kodex porušila, to je bez debat. Moje názory jsou podobného směru, ale určitě si nemyslím, že každý správný muslim je vrah. To je prostě nepravda a rasismus. Paní Provazníková se musí naučit správně formulovat. Například věta: "Jaký asi je správný muslim, když Mohamed, kterého by měl následovat, sám sebe ve své knize usvědčuje z vražd a pedofilie?" vyjadřuje stejnou myšlenku, aniž by byla rasistická.

+5/−7
6.12.2016 14:12

P73e28t25r 72Š30o10l17t32y30s 3175866892891

Muslim je rasa?8-o

+6/−2
7.12.2016 6:45

R82o93b12e71r72t 29V20i98l86i75m14o83v35s77k79ý 1549725204318

ne, agresor.

+4/−1
7.12.2016 8:39

P13e19t70r 46C32e47r39m15a23n 2911961657849

Důvody, které jsou uvedeny pro uzavření blogu L. Provazníkové jsou naprosto mylné, řekl bych dokonce zlovolně mylné. Kdybyste so přečetli Korán, tak není pochyb, že má pravdu ona. Uvedené důvody jsou jasným porušením svobodné diskuze, kde se přímo zapovídá nazývat věci pravými jmény. Zdůvodnění o použití jména Ortel je pak naprosto směšné a zástupné. Chápu, že vedení blogů vítá se blogy ve stylu káva a cigárko. Bezkonfliktní štěbetání husičky,bylo ideálem i komunistických cenzorů.

+15/−4
6.12.2016 10:41

V44i91t 34O72t75a75h66a16l 5235530869514

Zaujala mne jedna definice z článku.

Bloger nesmí propagovat ani vyjadřovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost vůči jednotlivcům či skupinám osob, obzvlášť pak vůči menšinám.

Mám velmi výrazný pocit, že tato definice je ve své podstatě rasistická, uráží mne a cíttím se jí být diskriminován.

Závěr citace, konkrétně syntaxe "obzvlášť pak vůči menšinám" je jasným zvýhodněním menšin vůči většině a popírá rovnost osob jako takovou. Jasně vyplývá, že vaše "hladina tolerance" na nesnášenlivé výroky vůči většině je méně citlivě nastavena než totéž vůči menšinám. Tímto veřejně propagujete diskriminaci většiny a já se cítím méněcenný, že nejsem součástí privilegované menšiny.

Chápu sice, že zvýhodňování veškerých menšin vůči většině je dnes v kurzu nejen na idnes, nicméně - v jistém slova smyslu jedním z důvodů smazání blogu je totéž, co propagujete vy sami, jen v opačném gardu - tedy propagace rasismu vůči skupině obyvatel - zde vůči většině.

Co si takhle první zamést před vlastním prahem?

+12/−2
6.12.2016 2:04

D21a87n93i32e37l76a 57H95i65l85d80e22b56r79a34n43d23t95o16v88á 4190280491434

Civilizace se od smečky vlků liší (mimo mnohého dalšího) třeba i tím, že slabší jedince (sirotky, stařečky, albíny a ty se zlomenou nohou) nezakusuje. Další vrstvou této péče o "slabší" je poskytování prostoru "odlišnému" - což v našem kulturním okruhu znamená odlišného zejména barvou a jazykem. Možná se to v některých chvílích a místech zvrhává do pozitivní diskriminace - nevím, nepotkala jsem ji skutečně (zvýšenou ohleduplnost při verbálním vyjadřování fakt nepočítám). Já vlastně nevím, co vám vadí. Existence rasismu? S tou nic nenaděláme. Jen si musíme zkoušet poradit co nejlíp :-)

+3/−1
6.12.2016 7:55

V16i77t 96O53t24a88h65a82l 5935210589444

Jednou z forem rasismu je privilegování a stanovování různých výhod pro vybranou rasu (rasy).

Pokud je v inzerátu napsáno "na toto pracovní místo se může přihlásit každý, obzvláště bílá děvčata ve věku 18-22 se zrzavými vlasy a ňadry velikosti 4-5" asi se nebudeme přít, že to je diskriminace podle věku a pohlaví. Autor dává jasně najevo, k jakým kvalitám bude při výběrovém řízení přihlíženo.

Analogicky, pokud je v kodexu blogera defakto syntakticky shodná formulace:

"redakce chrání před soukromým názorem blogera všechny skupiny obyvatel, obzvláště pak menšiny" (a zde nejde o nic jiného než o ochranu před názorem - aby se náhodou někdo necítil diskriminován tím, co si o něm někdo jiný myslí) - pak se jednoduše analogicky reakce dopouští privilegování menšin nad většinou.

Poskytuje se ochrana potřebným. Albíny nezakusujeme, ale adorovat je a zvýhodňovat nad nealbíny také není korektní. Zástupci menšin mohou založit blog zcela stejně jako ostatní.

Vadí mi diskriminace jakýmkoli směrem. Pozitivní diskriminací jedné privilegované skupiny automaticky vyrábíme negativní diskriminaci ostatních (vůči privilegovaným). Dáváme pak najevo, že skupina A je nadřazena skupině B. Popíráme princip rovnosti a zcela logicky zvyšujeme napětí ve společnosti - dáváme někomu výhodu na základě jeho rasy, náboženské příslušnosti, sexuální preference,.. o třeba dát zástupcům menšin při volbách dva hlasy? Je jich méně, tak aby měly stejné možnosti prosadit své kandidáty - a necítili se tak utlačováni většinou - tahle je většina vždycky

Co je špatného na tom, být součástí "většinové rasy v populaci v dané lokalitě"? Dnes je to svým způsobem stigma. Jsi bílý muž, ateista a heterosexuál? Tak se k tomu moc nehlas, není to moderní a je velká šance, že se chystáš utlačovat některou z menšin, ženy, homosexuály, muslimy a vietnamce. Protože jsi většina.

Neexistuje pozitivní diskriminace. Pouze diskrimininace. Zvýhodněním skupiny A automaticky diskriminujeme skupinu B (a to nikoli pozitivně).

+11/−2
6.12.2016 9:50

V82i85t 24O49t69a29h57a21l 5225250959504

Díky omezení počtu znaků mi vypadly některé formulace :)

" tahle je většina vždycky přehlasuje".

Na závěr - vemte si, že dnes se při výběrovém řízení přednostně berou lidé z menšin, sám jsem se setkal s argumentem "ale toho musíme vzít aspoň na zkušebku, to je transsexuál a má známé v neziskovce, to by byl průser". Do té doby než se zbytek komise dozvěděl tuto informaci, vybírali nového uchazeče podle jiných kvalifikačních prostředků, tento argument měl větší váhu než odbornost kandidáta. Zkrátka velká firma si nemůže dovolit skandál s "diskriminací".

Ano, tady v definici kodexu blogera je to absolutně marginální nepodstatný detail. Nikdo se nad ním nepozastavil. Možná o to je to horší. Zvýhodnění menšin vůči většině už nám přijde tak přirozené, že se nad tím ani nepozastavíme...

+3/−1
6.12.2016 10:00
Foto

K33a92r27e46l 96B41o92h48á60č78e30k 1971597526504

Tvůj velmi výrazný pocit postrádá logiku :)

+1/0
6.12.2016 10:11

V95i25t 38O61t68a75h97a39l 5205900499494

A zkusíš i konkrétní příklad, kde logiku nevidíš? :)

+1/−1
6.12.2016 10:58
Foto

K97a90r32e40l 89B81o56h29á31č71e28k 1841627276194

Bez problémů...mezi ochranou menšiny a zvýhodněním menšiny je propastný logický i reálný rozdíl. Nicméně Ty ve svém prvním příspěvku zmíníš kodex, který využívá zákonných citací ohledně ochrany a pomocí oslího můstku se vzápětí přesuneš od ochrany právě ke zvýhodňování...

Tam nejen logiku nevidím, tam prostě není...tam je sice pro někoho nenápadný, ale pro mne viditelný oslí můstek.

Kdybych se chtěl vyjádřit stejně manipulativně, napsal bych..."pro mne a pro každého soudně uvažujícího člověka viditelný oslí můstek" :)

+1/−1
6.12.2016 11:03

V83i14t 64O26t88a27h77a60l 5955830639374

Máme asi jinak nastavenou citlivost.

Formulace "obzvlášť pak vůči menšinám." je v kontextu buď

A) zbytečná - protože menšiny jsou spolu s většinou zahrnuty v předchozí definici.

B) nevyvážená - takovýmto ostentativním vypíchnutím zkrátka autor formulace dává najevo - že "každý má nárok na tuto ochranu, ale menšiny extra navíc s bonusem".

Proč? Proč cítí autor kodexu potřebu extra ZDŮRAZNIT tuto skupinu?

Je to ekvivalent formulace "V kašně je koupání zakázáno. Obzvláště Romům." - jen v opačném gardu. Pokud by si takovouto vyhlášku vydal městský úřad - to by byl humbuk. A to i v případě, že v našem městě takto kašnu používá výhradně romská komunita - zdůraznění by tedy mělo jisté logické opodstatnění.

Problém je, že toto neustálé optické ostentativní zdůrazňování hypotetických "výhod a postihů" jedná-li se o menšiny, je stejným dílem diskriminace jako opačný protipól. A zcela logicky jen vede ke zvýšení napětí.

Mě osobně vadí nevyváženost kterýmkoli směrem. Je to kyvadlo. Čím více jej budete vychylovat na jednu stranu, tím prudčeji se vám zhoupne zpátky.

+4/0
6.12.2016 11:21
Foto

K73a34r62e17l 54B57o91h93á56č38e48k 1391267136324

Ne...jen já umím česky a neplatí na mne argumentační klamy. V těch Tvých dlouhých příspěvcích není ofc jen ten jeden oslí můstek...ale je hned na začátku...dalších argumentačníck klamů je tam ještě habakuk :)

A jen na okraj...menšiny jsou terminus technicus a nejsou tam navíc. A ne, menšina není jen jedno etnikum. A mohl bych pokračovat, ale nejspíše to nemá význam :)

0/0
6.12.2016 11:27

V29i34t 95O52t98a50h65a24l 5355540749594

Takže formulace "V kašně je koupání zakázáno. Obzvláště občanům menšin." je pro vás zcela oprávněná a korektní, ano?

+1/0
6.12.2016 11:29
Foto

K32a30r40e36l 55B36o54h81á94č67e64k 1721377696334

Ne, není korektní...Já ale mluvím o menšinách tak, jak jsou definovány v zákoně a kodexu. Nesnášenlivost vůči jednotlivci je něco jiného než nesnášenlivost skupině obyvatel...a nesnášenlivost vůči skupině obyvatel něco jiného jak nesnášenlivost vůči menšinám :) To není totéž jako Tvůj příklad, byť se snažíš vehementně tvrdit, že jde o totéž...

0/0
6.12.2016 11:35

V62i54t 65O34t10a84h93a58l 5365980419634

Omlouvám se, ale asi vás nechápu.

Definice kodexu je

"Bloger nesmí propagovat ani vyjadřovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost vůči jednotlivcům či skupinám osob, obzvlášť pak vůči menšinám.." Menšina je snad podmnožinou pro množinu skupina osob (se shodnými znaky jako je třeba vyznání, rasový původ, barva pleti, národnost,..), nebo se pletu já a definice OSN?

"Národnostní menšina je skupina obyvatel státu, tvořící menšinu v nedominantní pozici uvnitř státu, disponující etnickými, náboženskými nebo jazykovými charakteristikami, které jsou odlišné od charakteristik většiny obyvatel, mající vědomí vzájemné solidarity, motivované, byť jen implicitně kolektivní vůlí přežít, a jejímž cílem je dosáhnout rovnosti s většinou, jak ve skutečnosti, tak i podle zákona. (UN Doc. E/CN.4/Sub.2/1985/31 of 14/5/85 at para. 181.)"

Proč máte pocit, že skupina osob nerovná se menšina?

A v čem má jiný význam slovo menšina v různých formulacích?

Ochranu si zaslouží všichni jednotlivci, skupiny, a obzvláště menšiny.

Zákaz platí pro všechny jednotlivce, skupiny, a obzvláště menšiny.

Díky, že se snažíte argumentovat aspoň věcně a víceméně bez osobních urážek, což zde nebývá až tak časté :).

+2/0
6.12.2016 11:47
Foto

K85a17r20e36l 61B79o96h69á73č26e11k 1911137706314

Skupina je statistický pojem...víceméněv našem případě :) Menšina je v tomto případě (zákon a kodex) pojem kulturně-politologický...možná i sociologický.

V praxi...menšina plešatých jako já bude statistickou skupinou, která je i v statistické menšině...kulturně politologickou menšinou v rámci kodexu a zákona se stane až tehdy, začne li se nějak vědomě organizovat, slučovat a vymezovat ...a hlavně uvědomovat se - to vše ovšem vůči nějakému jasně definovanému celku :)

Přesně totéž říká jinými slovy i definice OSN menšiny, kterou jsi zde vhodně uvedl...když už by, třeba, někdo té definici nerozuměl, protože je dost kostrbatá...stačí si pomoct logikou...Menšina je v té definici vyjádřená velmi složitě pomocí jasně mnoha způsoby charakterizované skupiny, není tam napsáno, že menšina rovná se skupina a tečka :)

0/0
6.12.2016 11:58

V37i60t 69O32t24a38h26a13l 5685680299744

Hmm, to mi jako analytikovi asi hlava fakt nepobere.

Pokud tedy menšina není ani jednotlivec (ok, je jich víc), ani skupina osob (pokud to nejsou osoby, zajímalo by mne, co to teda je?), proč je tam pak tedy slovo obzvlášť?

Pak je jazykově správná formulace

"Bloger nesmí propagovat ani vyjadřovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost vůči jednotlivcům, skupinám osob a/či/nebo menšinám.

Slova obzvlášť/zejména/hlavně právě slouží jako zdůraznění.

V brokolici je obsaženo několik vitamínů, zejména Kyselina L-askorbová. Čímž zdůrazníme, že Kyselina L-askorbová (alias vitamín C) je zastoupena nejvíce (nicméně netvrdíme, že není zároveň vitamín) - a tedy zaslouží si v tomto konkrétním případě speciální status.

Ještě tedy poprosím na odpověď na předchozí opomenutý dotaz.

A v čem má jiný význam slovo menšina v různých formulacích?

Ochranu si zaslouží všichni jednotlivci, skupiny, a obzvláště menšiny.

Zákaz platí pro všechny jednotlivce, skupiny, a obzvláště menšiny.

+2/0
6.12.2016 12:20
Foto

K73a37r70e13l 36B24o71h67á73č84e41k 1121927396104

Slovo "kalhoty"...také neznamená vždy totéž :) Může znamenat součást oděvu i způsob napojení dvou potrubí :)

Menšina proto může být statistickou veličinou ve smyslu skupiny...ale i veličinou jinou, než statistickou...lépe už to vysvětlit nejde...hezký zbytek dne :)

0/0
6.12.2016 12:50

V45i53t 73O31t38a63h66a96l 5655760269354

Sice s tvým názorem tak docela nesouhlasím, ale argumentačně a logicky ho máš dobře podchycený a konzistentní.

Díky za tvůj čas a hezký den :).

+1/0
6.12.2016 12:54

P69a14v50e67l 42D14r32o41t12á22r 7743774409134

Když napíšete "Pražáci jsou blbci", tak je to porušení blogerského kodexu, ale každý se tomu zasměje, protože je nereálné, že by na Pražáky někdo dělal pogrom nebo je nějak pronásledoval.

Když napíšete "Cigáni jsou blbci", tak je to porušení blogerského kodexu, navíc ale je to vůči menšině, která byla v minulosti a je v současnosti terčem diskriminace, stereotypizace a útoků. Tam jde jaksi veškerá zábava stranou.

Důvod pro tu formulaci "obzvláště pak vůči menšinám" tak je ten, že v případě útoků na menšiny bude redakce pravděpodobněji volit přísnější důsledky.

Když ukradnete 1000 Kč miliardáři, bude to společnost brát méně závažně než když tu samou tisícikorunu seberete němému vozíčkaři, který ji měl zastrčenou v kapse od košile k zaplacení nájemného. Stejný čin, ale protože oběť je zranitelnější, volíme přísnější trest.

+1/−1
6.12.2016 15:43

L96u68b43o72m69i87r 16K68i57n33d77l 5956899348179

jestli by se to tady spíše nemělo přejmenovat na iBanga;-D

+6/−2
5.12.2016 23:32

J24i76ř97í 47O41l95i13v47í34k 7715438671

Já jsem si znovu článek paní Provazníkové přečetl a neshledal jsem na něm nic závadného. Prostě popisuje realitu. Tady by se měl za nos chytit někdo úplně jiný, kdo je odpovědný za to, že se rasismus rozvíjí. Já nemám rád hudbu ani Bangy ani Ortela. Já mám rád hudbu, která hudbou doopravdy je. Ne výkřiky ať vulgární nebo rasistické podbarvené hlukem vyluzovaným z elektrických nástrojů, které se za umění vydávají. Ale zpět k meritu věci. Za socialismu kdysi v předscéně už nevím které hry V+W ( pan Werich s panem Horníčkem si povídají o tom, že v předešlém životě byl pan Werich svišť v Tatrách a dělali jenom "písk". protože u nich u svišťů každou chvíli nesměli něco říkat a proto jen dělali "písk". A já to v pravidlech diskusí cítím stále více. A bolí to.

+11/−6
5.12.2016 16:20

J22a70r37o74s24l79a93v 16N86á18p55r96s49t77e69k 6185436

předchozích více než 1100 příspěvků jsem nečetl, takže je pravděpodobné, že opakuji, co už někdo napsal.

Platí ta pravidla o nevhodnosti šíření nenávisti i pro jiné bloggery? Například pro pana Peszynského?

Zmiňujete, že blog nesmí obsahovat urážky konkrétních osob. Je někde specifikováno, že urážky prezidenta zakázány nejsou, naopak jsou vítány?

+11/−2
5.12.2016 12:52

J46o98s17e21f 12Š55o95l49t22e64s 8494938310183

A urážkou Zemana je konstatování pravdy? Že je alkoholik? Lhář? Hulvát? Všechno fakticky prokázané. To nejsou urážky.

+3/−7
5.12.2016 20:11
Foto

K11a35r30e92l 96Á29b57e63l25o95v28s29k15ý 7319100963632

Jen lžete a překrucujete, mně byl zcela nedávno do soukromých stažen článek, protože obsahoval mé výrazy titulující nepřímo prezidenta nevhodným způsobem - přes čáru, takže tady nevykládejte pohádky.Rv

+2/−2
5.12.2016 23:51

M36a93r13t87i71n 35T55a20k24á40c35s 7123244532214

Banga je Rom!

+2/−1
5.12.2016 9:07

K64a98t54e71ř29i83n71a 87V84ý82b83o21r92n81á 6490749489

A já jsem Nerom? :-)

+3/−2
5.12.2016 12:08

B24o11ž22e98n28a 30K38r98i73v82o81ň87a32k61o11v51á 8164630168757

RvRv no a ? Jinak jsem vám dala omylem plus - vám patří minus !!

+1/0
5.12.2016 12:57

B37o76ž79e64n15a 28K14r87i24v62o37ň74a65k85o86v23á 8414220468787

To patřilo panu Martinu Takács - omlouvám se- :-)

+1/0
5.12.2016 13:05

V25l71a55d10a89n 10Č61e31r82n69ý 8852276433986

Na tomto místě jsem paní Krivoňákové kvůli tomu, že se omlouvá, že příspěvek určený panu Takácsovi nenapsala panu Takácsovi, přitom jej napsala panu Takácsovi, napsal, že je zmatená. Můj příspěvek byl okamžitě smazán, přestože jsem napsal pouze pravdu.

Níže v diskusi uráží pan Ábelovský pana Malého, že je šašek a tento urážlivý příspěvek zde visí už od včerejška a jindy horlivým administrátorům očividně nevadí.

A tak je to tady s tou cenzurou zavedeno. Jsi dostatečně servilní a hlásáš ty správné názory? Pak se mazání bát nemusíš. Nejsi-li dostatečně servilní a nehlásáš jediné správné názory, počítej s tím, že budeš smazán i za pozdrav dobrý den. Skvělá ukázka práce administrátorů zrovna v diskusi pod článkem, kde se snaží hájit svou cenzuru a přesvědčovat nás o své nezaujatosti! 8-o

+6/−4
5.12.2016 15:45

B21o47ž30e57n92a 98K25r49i84v20o54ň17a32k46o74v86á 8204930278377

Vladimír Černý - prosím proč píšete lží a pak ještě obviňujete administrátory?

0/−3
5.12.2016 16:08

V59l64a31d79a73n 15Č65e82r15n53ý 8752196413666

V čem lžu? 8-o Buďte prosím konkrétní, když někoho chcete ze lži obvinit!

+3/−2
5.12.2016 18:47

V74l49a91d82a28n 46Č62e74r86n44ý 8542816763256

Aha... takže místo vysvětlení, v čem jsem podle vás lhal, jste mi dala mínus, hrdinko. Vidím, že jsem si vás podle jména zařadil správně...

+1/−2
5.12.2016 20:03
Foto

K55a94r59e91l 10Á16b48e55l25o50v82s86k43ý 7429440403442

Podívejte se pane Černý v rubrice Hyde Park ... kousek níže, mám tam dva své články, a jistě ne zcela první, a počítám, že ani poslední:-) přečtěte si je - to zaprvé - a za druhé, pan Malý je šašek, s tím svým vystupováním zde, s tou svou zmrzlinou a především chováním. Víte, já nepřemýšlím o tom, co a jak mám napsat - píšu přesně tak, jak mluvím i normálně, hrubších tedy vyloženě sprostých výrazů, se ode mne dočkáte opravdu jen zřídka, i v běžné mluvě - zde se nad sprostotou různých textů, pozastavují různí lidé, a věřte mi, že jsem přesvědčen o tom, že mnozí z nich jsou jen pokrytci, kteří v soukromý mluví stejně sprostě, a možná i hůř; a dokonce jsem přesvědčen, že to lze poznat, odhadnout. Víte, je na adminech, aby posoudili sprostotu a adekvátnost - vyložené sprostoty hlídá automat(?) kterej vám nedovolí takový příspěvek ani uložit. To je asi tak vše, co jsem vám k tomu chtěl říct. A nemluvte o cenzuře, žádná tu není. :-/Rv

+1/−1
5.12.2016 23:45

V44l74a65d70a35n 94Č36e75r79n73ý 8832776863346

Že je urážkou, nazvete-li někoho šaškem, je prostě fakt, který neokecáte. Tečka. To, jaké příspěvky a blogy jsou zde mazány a rušeny, je také fakt a pro svou jednostrannost jsou jasnou cenzurou a to neokecáte taky. Takže váš příspěvek je pouze o servilitě k administrátorům. Ti kdo zažili, dobře vědí...

+1/−4
6.12.2016 8:44



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.