Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musím se přiznat, že jsem povídky nečetl, až teď ty tři vítězné. A jsou pěkné. Gratuluji!

1 0
možnosti
AS

Já jsem tak nadšená! Mockrát děkuju. Při společném hlasitém předčítání obou ostatních příspěvků jsme si celá rozdělená rodina málem cvrnkli do kalhot. Zvlášť po výkřiku "šmoula" jsme museli dát pauzu na otření slz smíchu 

1 0
možnosti
AS

Rozvětvená, ne rozdělená. Ach jo!

0 0
možnosti
JK

Jako soutěživého běžce, pro kterého je touha po vítězství silnější než kamarádství, mě nějaké třetí místo v povídkové soutěži nemůže uspokojit. Na druhé straně je to o dost lepší, než bylo mé 47. místo v běhu, o němž jsem psal v povídce. ;-)

Ne vážně, gratuluji oběma, co skončili na bedně přede mnou, jejich povídky byly vážně pěkné. Kromě toho jsem četl minimálně jednu soutěžní povídku, která se mi líbila víc než moje, vlastně se mi líbila úplně nejvíc ze všech. Ale hodnocení je vždy do jisté míry věc názoru. Děkuji!

3 0
možnosti
AS

Mimochodem co to bylo za povídku, co se vám tak líbila? Já byla nadšená ze Zuzky Hubeňákové, ta holka má fakt talent...

1 0
možnosti
VF

Blahopřeji!

Píšete moc dobře, ale máte i terapeutické vlohy. VÁŠ ÚSMĚV LÉČÍ.;-D

2 0
možnosti

Děkuji moc, že jste vybrali všechny mě milé autory:-))) Všechny moc ráda čtu.

A dobrý nápad s touto soutěži! Díky!:-)

(chodím do blogů přes přehled, a tak občas něco minu:-))

3 0
možnosti
DT

8-o Tak to jsem nečekal!!! A děkuji!

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.