Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Romane zase to s tím běháním moc nepřeháněj. Až zase někam zajdem zapařit, už ti nebudu stačit, což by byla škoda.

0 0
možnosti
Foto

:-) Ondro, nemusíš mít vůbec obavy. Vzhledem k tomu, že úměrně sportu jsem přestal pařit, tak šly mé "pařmenské" schopnosti rapidně dolů ... fakt, už vůbec nestíhám ;-)... teď už tak maximálně vínko, v klidu, jako na Coloursech ...

0 0
možnosti
Foto

Je fakt, že když člověk vyběhne, tak ten první kilásek je asi vůbec nejhorší. I když jsem rozcvičenej, tak mě vždycky chvíli trvá, než si srovnám dech, a než si zvyknu na bolest nohou. Paradoxem je, že úplně nejlépe se mi vždycky běží poslední okruh (běhám čtyři okruhy, každý něco přes 2860 metrů, celkem tedy něco kolem jedenácti a půl km), asi jsem právě v tu dobu optimálně "rozběhanej":-)

0 0
možnosti
Foto

S bolestí nohou až takový problém nemívám, ale od mládí jsem byl tzv. "slabý na prsa", takže udýchat delší běh bývá problém. Ovšem jak už běžím déle, tak se problém vytratí. Jedenáct a půl km je slušná dálka. Vladimíre ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 24,95
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.