Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:p Za mě běhají koně pod kapotou...ale ten jejich běh je dost drahý koníček :)

1 0
možnosti
Foto

H12a84n13a 11V13l71k80o74v34á

29. 6. 2016 14:52

Klobouk dolů, i před motivací.:-) Tento druh pohybu jsem nikdy neměla ráda a tak spíš chodím s psíkem rychlochůzí, jezdím na kole, běhám na běžkách nebo jezdím na bruslích. Běhu jsem nikdy nepřišla na chuť, ale pro ty endorfinové orgie mám pochopení.R^R^R^

1 0
možnosti

"Endorfinové orgie," Hani, ;-D luxusní slovní spojení!

Sportu zdar R^

0 0
možnosti
Foto

Čtyř kilometrové kolečko?8-o To je tak leda na zahřátí. Už několik týdnů běháme se ženou každý druhý den 7,5 km ( z Hrdlořez k Elišce ve Vysočanech a zpět). Včera jsem to dal za 54 minut i s vydýcháním v půlce trasy u Elišky:-)

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, když běháte za ženskými, neměl byste s sebou brát manželku. To se nesluší ;-) Může ta Eliška být i pěkná holka, ale přece jen... Vždyť víteV

3 0
možnosti
Foto

Já se bojím! Červenec se blíží a tak budu muset taky vyběhnout, jak jsem slíbila. Ale když vidím, jak vám to holkám-běžkám sluší, tak to zkusím. Maximálně zdechnu, no. Moc hezký rozhovor!

3 0
možnosti

Zuzko, momentálně řeším Asány ;-D tzn. (letos) mám naběháno 0 km. Začnu až v pátek R^ (času dost)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS