Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rád Laďu čtu, ale věc bych nedramatizoval. Žádná Tatra s pískem, žádnej Mírov nebude. Laďa je totiž potřebný, aby se "dokázalo" že svoboda slova trvá a žádná cenzura neexistuje. A že tady bylo zrušeno více jak deset blogerů, kteří psali mnohem méně natvrdo, to je přece fukt. Drž se Laďo.

1 0
možnosti

Někdo to na tom srazu blogerů kdysi řekl: Na blogu jsi jdeme po krku, jak sviňa, ale osobně je to docela příjemný pokec. R^[>-] A takoví jsme my - všichni v téhle malé, zaprděné republice, co neumí hrát fotbal.

2 0
možnosti

Jeden tématický:

Dnes ráno jsem seděl na lavičce vedle bezdomovce. Zeptal jsem se ho, proč takhle skončil.

On řekl: "Do minulého týdne jsem měl ještě všechno!!! Měl jsem střechu nad hlavou, kuchaře, moje šaty byly prané a žehlené, měl jsem TV, internet, chodil jsem do posilovny, bazénu, knihovny, do školy, pokud jsem chtěl... "

Zeptal jsem se ho: "Co se stalo? Drogy? Alkohol? Rozvod???"

"O ne, nic takového," řekl. "Pustili mě z vězení.“

0 0
možnosti

Tak fšecko nej ku temu svatku ... se ho na svobodě ešče užij:-)

0 0
možnosti

Klíd Ladik, budeme Ti do báně nosit klobásky aj sýry a ven pašovat motáky - pak dáme tu knížku dohromady... tajak s Julkem! R^;-)

6 0
možnosti

To shlédnutí videoblogu zbývá jen kondolovat - odpočívej v pokoji.:-/

1 0
možnosti
Foto

Tak zkušenosti z Mírova mám, mohl bych předat, ale nevím, jak je to dnes, ale dřív vězni ztráceli některá občanská práva, jako např. volit, když opomeneme svobodu pohybu :-), ale i právo na listovního tajemství, pravděpodobně i nárok na trochu emotivní výlevy v dopisech rodině typu je hezké počasí nebo je špatné počasí, spojení "bude zle" se vůbec nesmělo objevit, tak se dopisy různě vracely jako referenda v Irsku s nápisem "piště jen o rodiných věcech". To není překlep, ale cenzorovi za ty léta ty dvě "n" nedošla. I když se to každých 14 dní opakovalo, tak nás to vždycky rozveselilo a vylepšilo náladu nad vráceným dopisem. Takhle se dá napsat i kniha, protože jsme plnili čas psaním vrácených dopisů. Snad dnes to vzdělaní cenzorů pokročilo, ale zase přijdeš o to obveselení. A pokud ne, tak je naděje, že tu knížku na Mírově napíšeš!;-)

4 0
možnosti
Foto

Tak to sem si oddechnul :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS