Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Celá běhací akce, včetně běhu pro Filípka je super aktivita a správné věci je zapotřebí se účastnit, takže jdu na to ... a třeba i něco o běhu napíšu, pokud mě napadne něco zajímavého :-)

2 0
možnosti
TB

Díky, těším se na tebe v registrační tabulce R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
AJ

to se někdo má, když ho nebolí záda a může běhat. Já se o běh snažím, i když bych to fakt během nenazýval, ale trpím se zádama. Takže 1/2 trasy nemohu kvůli zádům, a druhou 1/2 kvůli dechu, blbé kondici ... . :-)

0 0
možnosti
ZS

Víte co, já jsem začala běhat poté, co mi vzhřezla plotýnka a ochrnulo chodidlo. Do té doby aerobic, kterému jsem to dávala za vinu. Nedávno mi luplo v zádech, viz můj předposlední blog: http://zuzkasouckova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=525466

a musím říct, že jsem to rozběhala - běhám pomalu, ale zato dlouho!

Hodně štěstí na běžecké cestě!:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzka je nezmar a podařilo se jí inspirovat mraky lidí k pohybu, navíc její blog je balzám na duši, já se tam mnohdy najdu R^:-)

2 0
možnosti
ZS

Romčo, díky za milá slova!V

0 0
možnosti
Foto

Zuzku moc zdravím, běhu fandím nějak spíše umírněně.. není vskutku pro každého zhlediska zátěže kloubů...ale zaplaťbůh za pohyb v Čechách. O to mi nyní nejde.

Karel Boháček v diskuzi v minulém ,,běhacím infu,, zmiňuje něco, dotazuje se, co od té první výzvy řeším i já. Tohle má být tedy téma Letní povídkové soutěže? to už je tedy ona, ta soutěž? Přiznám se, že jsem rozpačitá, pokud ano, a přiznám se , že jsem za Karlův dotaz ráda... jenže... Jak si všímám - odpověď žádnou nedostal. A nemyslím si, že to zdaleka zajímá jen jeho , nebo mne... Děkuji.

0 0
možnosti
TB

No... stačilo by číst infoblogy a pak by bylo vše jasné :-) Tohle je druhý ze série rozhovorů, který se váže k letní charitativní výzvě - běháme pro Filipa, aby získal asistenčního psa. A my admini také běháme a doufáme, že i co nejvíce blogerů se zapojí do Letní výzvy. To je jedná část.

Druhá část je, že letos budeme soutěžit o nejlepší běžeckou povídku. Začne 1.7. a potrvá celé léto, do 31.8. Blogeři a to i ti, co se nezapojí do výzvy, mohou napsat sportovní povídku/blog/text/parodii - cokoliv na běžecké téma.

To vyhodnotíme na začátku září. A vítězové/vítězky budou odměněni.

http://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=523090

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.