Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

L72i65b92o43r 91H37a81n19u17š

15. 5. 2016 22:30

Tak jste si to užili . Bloggeři . Podle jmen samí přitakávači . Tu nafocené dobrůtky určitě platil Babiš. Váš chlebodárce.

0 0
možnosti

hezký fotky, ale nevíte prosím někdo jak se vkládá ten debilní perex? Tohle při nejlepší vůli nechápu, "Do následujícího pole vložte požadovaný obsah pomocí klávesnice (Ctrl/Cmd+V) a stiskněte OK." nacamrat tam "cmd" mi opravdu nejde, a v návodu Jak psát dobrý blog nic žel taky není. Děkuju za případnou radu.

0 0
možnosti

už jsem to nějak zpytlíkoval, díky...

0 0
možnosti
Foto

Už 8 let si říkám, jak se na sraz vypravím, vždycky to vypadá pohodově. A letos jsem si ani nevšimla pozvánky... tak napřesrok ;-)

0 0
možnosti
Foto

Vynikající bramborový salát!!!!!

2 0
možnosti
MK

Nebyl jsem, protože.... ještě že to alespoň Větva řekl.....

0 0
možnosti
Foto

Nějak si nepamatuju, jak jsem se dostal domů.

Ale bylo to fajn. :-P;-D:-P

2 0
možnosti
Foto

Přidávám se už roky ke Karlovi...udělat odpoledne:-)...když to skončí tak domácí je doma a přespolní v háji. Mám stále v živé paměti, jak jsem od jedenácti do čtyř ráno chodil po Praze než mi jel vlak.:-/:-)

5 0
možnosti
Foto

Co odpoledne, bych udělala celej víkend..s programem. A s noclehem:-)

2 0
možnosti
DS

Moc vám to tam všem sluší a je vidět, že jste se příjemně bavili. Veeelmi vám to všem přeju. Mějte se prima R^:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Příště se už snad zúčastníš, ne?;-)

0 0
možnosti
Foto

Evidentně povedená akce! :-) Z fotek vyzařuje pohodová atmosféra. Dámy jsou tradičně krásné a pánové zábavní a tak to má být. Bohužel jsem si krutým řízením osudu (tedy nejspíš vlastní nepozorností) nevšiml pozvánky, která byla umístěná na stránkách blogu a tak jsem se o srazu dozvěděl až z tohoto reportu. Každopádně ... gratulace vítězům ... a někdy, třeba příští rok ... se budu těšit na viděnou ...

2 0
možnosti
TB

Romane, přihlaš si facebook blogů, tam jsme to avizovail snad 20x :-) TB

0 0
možnosti
DV

D75a85v18i74d 71V59l83k

10. 5. 2016 8:06

Tak na fotkách to vypadá pohodově.Dámy vypadají i na živo úžasně. I když některé trošku jinak než na těch ofiko fotkách;-). Pan Větvička je autentický jako vždy. Adminka Tereza vypadá na hodnou sympaťačku(přitom tady taková nesmlouvavá drsňačka) a asi tam bylo veselo, když se tam ztrácely ceny. Příští rok si udělám výlet a přijedu se seznámit s tou blogerskou elitní první ligou. Tak pište ať je co číst.:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.