Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky se nám tam holky vyfoťte, a pak se nám zveřejněte :-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že tentokrát se opět nezúčastním, Ne že bych nechtěl, ale z Japonska se na Smíchov špatně dojždí. ;-)

0 0
možnosti

Taky jsem v Japonsku byl a je to jen 12 hodin letu 8-) Ale asi tam jste na delší dobu služebně ? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Strašně se mi to nehodí, ale zkusím to nějak zkombinovat. Asi pak pojedu tři hodiny autobusem kamsi do polí a přijdu o jinou kalbu, takže ať to stojí za to! ;-)

2 0
možnosti
ZS

Taky mám s tím termínem problém, ale ukážu se tam.:-)

3 0
možnosti
Foto

Jo! Už se chystám! Jen teda nevím, co na sebe...abych nezapadla...

0 0
možnosti
Foto

Já se ještě nechystám...bo mi ještě nepřišla pozvánka:-)

1 0
možnosti
Foto

Prosila bych pak nějaký blog s fotkami účastníků před a po akci, v každém případě si za nás všechny, vlastní či nevlastní vinou nepřítomné, dejte, prosím, velkýho panáka rumu. Díky, a ať to frčí na kolotoči, užijte si to!

6 0
možnosti
AAP

Marti, přidám se: "všichni si to tam užijte" ;-);-);-)

1 0
možnosti
Foto

J50a18n45a 66M54a72j31o40v58á

14. 4. 2016 20:08

Pěkně si to tam všichni užijte :-)

1 0
možnosti

přijdu ráda, už kvůli ségře! :-)

1 0
možnosti
VR

...no to zas bude, opilej Větvička a arogantní Matějka...:-P

1 1
možnosti
MK

Na hromadné akce nechodím. Porušil jsem to jen jednou, loni, kdy jsem se nechal přemluvit na firemní vánoční večírek, kde jsem se zamiloval do všech svých kolegyň. A jak se říká....nevstoupíš dvakráte do stejné řeky :)

1 0
možnosti
Foto

To jako, že byste se zamiloval do pana Bangy...?;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.