Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sice to mám do Prahy kousek, protože bydlím jen jednu autobusovou zastávku od Florence, ale z důvodu termínu se nezúčastním, i když Marek je jedním z blogerů - mužů, které bych potkal rád.

0 0
možnosti

a ja bych rad potkal Vas, Martine...tak priste

0 0
možnosti

Jezisi....ja to nestihnu. Prosim o seznam dalsich terminu. Dekuji.V

0 0
možnosti

Terezo, nic se nedeje...bude to asi takovy rozpacity, to vite - poprve...., jakmile budou dalsi terminy, dam vedet. diky za prizen a fajn den preju

0 0
možnosti
Foto

nebudu tam z důvodů vzdálenosti..poslouchat tedy nebudu, ale číst Vás zde mohu.:-)

1 0
možnosti

Jaromire, diky za prizen a mejte se jarne!

0 0
možnosti

na to se moc tesim!

0 0
možnosti

tak to pekne frci, koukam...no nazdar, snad to uctu a pobavim

0 0
možnosti
Foto

J46a88n37a 98M24a29j32o27v23á

30. 3. 2016 21:36

Marku, ať je vše skvělé. Kavárna...všechno.

Sobecky Vám to přeji i kvůli sobě, ráda si k Vám chodím čístR^

0 0
možnosti

preju si to, ale netlacim na to - pak se veci sprajcnou

ale doufam, ze lidi nebudou litovat casu, kterej v kavarne nechaj

a dekuju, Jano, za to, ze me ctete - mam z toho radost

fajn den preju

0 0
možnosti

Marku, tak ať se čtení v kavárně hodně líbí tak, jako se nám líbí čtení Vašich "pouličních" odposlechů člověčiny!:-) A kavárnami se čtení nese celou PrahouR^

1 0
možnosti

moc dekuju, Marie, fakt hodne moc

0 0
možnosti
Foto

Marku, upřímně přeju, však ty víš co. Na příští "mejdan" určitě přijedu. A nezapomeň na surikaty, ty nemaj chybu! Inu v Praze je blaze, tam jde vše líp,ale i já u nás v zapadlém městečku, jsem si své první autorské čtení užila.;-D Držím palce!R^

2 0
možnosti

napis mi, Jitko, jakej blog jsi myslela "surikaty", mam v tom trochu hokej a prave vybiram texty, na ktery bude mit moje huba chut... diky a DIKY!

0 0
možnosti

R^Skvělé R^ Škoda, že je to tak daleko

0 0
možnosti

nic neni daleko...Dano, v utery kolem osmy kolem sebe ztiste svet a uslysite nas v kavarne... diky za prizen a fajn den preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, Gondíky jsem si přečetla až dnes. Psal jsi to v roce 2010, kdy jsem na blogu ještě nebyla,ale do puntíku s tím blogem souhlasímR^

Tak ti držím palce,ať si tu premiéru 5.dubna užiješ. Škoda, že mi to nevyjde,ale víš proč.;-)

0 0
možnosti

na jednu stranu jsem rad, ze se libi - nadruhou stranu jsem lehce vydesenej z toho, ze se nic nezlepsilo, spis naopak... zdravim, Sarko

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.