Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale stejně - při losování vypadáte tak nějak normálně až hezky, ale jako běžkyně dosti zdrcmaně. Není to snad důvod pověsit běhání na hřebík a pořád jenom losovat? :-)

0 0
možnosti
Foto

Ten Fuchs má ale kliku;-€...;-D

1 0
možnosti

Šárko, doufám, že na mě nezanevřeš...;-)

1 0
možnosti

8-o Koukám jako blázen. Bezva, budu se těšit. Díky, Zuzko. Ať Vám to stále píše a běhá. :-)

0 0
možnosti

Filipe, měla jsem radost, že jsem vytáhla někoho známého. Tak se dobře bavte!:-)

0 0
možnosti

Gratuluji všem vylosovanýn a doufám, že se budete bavit...:-)

1 0
možnosti

Knížku mám a běžím (občas supím) společně se Zuzkou... jsem v dubnu. Deník je moc pěkný, s úžasnými ilustracemi. Zuzko, škoda,že při tom losování výherců nejsou vidět boty, určitě zase nějaká vychytávka...:-)R^

1 0
možnosti

Magdo, já ty moje nádherné růžové boty měla... ovšem fotograf fotil jenom "první půlku";-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS