Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gratulace vítězům, čest poraženým , vzpomínka těm, co už tu psát nesmí, nebo odmítají.

1 0
možnosti

Podle mých představ.Děkuji

1 0
možnosti

Jsem ráda, že všechna má žhavá "tělíska" vyhrála a tímto jim gratuluji....bo si to kurňa zaslúži,no ne? :)

1 0
možnosti
Foto

Zdar lidi! Děkuju!!! Chleba sice levnějši nebude, ale zrobili ste mi radost, a to se taky počita. Tak ja vam zato zas něco napišu, pokud to cenzura ze země, kaj se fčil flakam, propusti ven... R^;-)

5 0
možnosti

Děkuji všem, kteří mi dali hlas i těm, kteří mi hlas nedali, ale čtou a baví se u mých článků.

Gratuluji všem bez ohledu na to, jak se umístili v anketě, kteří píší, aby ostatní pobavili.

4 0
možnosti

A97n19n54a 42R35a55d47o98v45á

20. 3. 2016 19:53

Gratuluji vítězům a děkuji i ostatním, kteří umí pobavit, pohladit, příjemně dojmout, dát podnět k zamyšlení, či vtáhnout do příběhu.

Zároveň si dovolím vzpomenout na ty, kteří už mezi vámi nejsou - tedy byli "odejiti, smazáni, odstraněni, zcenzurováni....", přičemž někteří zcela nedávno.

A rozloučím se stylově: "vysluněné pseudokorektnosti zmar".

3 1
možnosti
Foto

Když do téhle diskuze vstoupím, zobrazí se mi reklama na trička "Jsem nafrněná, vole"8-o Já nejsem, fakt! Takže i tady moc děkuju za přízeň, potažmo za hlasy. Dneska jsem byla druhá v pexesu s dcerou, což okomentovala slovy: "Mami, jsi druhý vítěz, gratuluju!" Já gratuluju i všem třetím vítězům, jakožto i těm čtvrtým, pátým, šestým, prostě všem, co mají dost energie na rozdávání.

10 0
možnosti

A té Vaší energii jsem dal hlas.

3 0
možnosti
Foto

Největší radost mám z umístění Karly..a také obou Zuzek:-)R^

4 0
možnosti

Vidím to úplně stejně a Karla je hodně čtivá.

3 0
možnosti

Gratuluji výhercům a jsem rád, že nezvítězila samozvaná "odbornice" na islám, Eva Valerie Maxová.

3 3
možnosti
Foto

Možná by se umístila,kdyby měla povolenou diskusi:-))

3 0
možnosti

gratulace Vetvickovi, protoze to umi a jsem moc rad, ze jeho ctenari prevalcovali vycvicene hlasovace politickych zapisovacu populistickejch slov. To je, podle myho nazoru nejvetsi "vitezstvi" teto soutezni merendy. K nejprijemnejsim blogum gratuluju Marte Kucikovy do Italska - ciao, Marta! Sice nebyla uvedena ve finalove desitce, ale to pro me nebylo podstatny - jeji cestina a humor v ni voni a chutna jako vanocka k snidani na stedrej den rano. A vsem dekuju za hlasovani pro moje slova, zvlaste tem, kteri kvuli jednomu kliknuti absolvovali cestu po temer Via Dolorosa! Tezitko/netezitko. Cenou je pro me predevsim radost z psani potvrzena a nasobena radosti z cteni "mejch" ctenaru. A dalsi velkou radosti pro me je projevenej zajem o moje autorske cteni /jde to i bez vydani knizky - ha!/ a nabidka takoveho cteni od majitelu kavarny divadla Pod Palmovkou jen proto, ze se jim libi styl myho zapisovani.. Vitezove slavte! Vsem vam fajnovej den preju. P.S. Bohacku, tu slohnutou sedmicku ti nezapomenu!

9 0
možnosti
Foto

:)) Hele, Marku, takové autorské čtení je bezva věc...já tuhle četl tu svou erotiku v jednom "domově důchodců" a dodnes nevím, jestli to byla v závěru komedie nebo tragédie :))

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.