Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

snad jen lituju, že nebyla vyhlášená kategorie běžec roku...což by mě motivovalo k pohybu a zdravě bych se popral o druhé a třetí místo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za hlasy mi svěžený a obvláště pak prohlížečům, který mě a Karla vyslali i s fotkama do finále. Jedním dechem gratuluju i vítězům...jejich umístění kopíruje moji představu.:-) snad jen v oddělení skokan roku se domnívám, že hlasující nemohou až tak posoudit.:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Všem moc děkuju za hlasy! Odskotačím to oslavit do čekárny lékaře s nemocnýma prťousema, ale tajně při tom budu mit radost. Díky!

3 0
možnosti

..gratuluji všem oceněným...leč neodpustím si rejpanec....nominace Markéty Šichtařové do kategorie Skokan roku...mi připadá poněkud mimoidní....

3 0
možnosti
Foto

Za to nemůže Markét, ale určitý typ příznivců, kteří pro jistotu svého oblíbence pro začátek kliknou všude :))

1 0
možnosti
Foto

Gratulace všem!

Ale byl to letos boj a do poslední minuty ;-)

2 0
možnosti
Foto

Helčo to teda byl , jsem ráda, že se dobojovalo o den dříve, než jsem si myslela ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ohó...Větvo? :) ta podpora, co máš, je fakt úžasná R^ Gratuluji k ní i k výhře ...hele...těžítek máš dost, nevymelíš za něco?:))

*

A děkuji ofc za hlasy, které jste poslali mně, podle dohody každý odměním pětistovkou, posílejte na speciálně vytvořenou adresu čísla účtů ;)

2 0
možnosti
Foto

Hele, nebreč, já ti nějaké těžítko vyrobím. Chceš? ;-)

2 0
možnosti
Foto

:-) Ciao z Assisi, zatím to vypadá, že si můžu začít balit na cestu do Prahy - po třech letech, to je super. Moc Vám všem děkuju za hlasy, tohle jsem fakt nečekala V......ale teď to teda honím u mých čtenářů, abych to dala za 1 - já ještě nikdy nic nevyhrála, tak bych to těžítko brala ;-)

2 0
možnosti

Kájo já to to tak strašně přeji a myslím si, že si to spravedlivě zasloužíš. Tvé psaní je svěží a takové opravdové. Určitě se do Prahy podíváš!R^

2 0
možnosti

Zdravím všechny účastníky této diskuze - aktivní i pasivní. Koukám, že jsem sem přišla pozdě, už je asi těsně před zavíračkou. Zase jsem se potloukala někde jinde. No, to jsem celá já!;-)

Děkuji všem, kteří mi dali hlasy... (teď ukradnu text, který jsem přečetla níže) a řeknu vám, že si toho moc vážím!

Ne! Bez legrace, vážím si toho opravdu, fakt!

Díky!

2 0
možnosti
Foto

Zajímalo by mě, proč oproti minulým ročníkům, nemáme my, finalisté, od redakce na svém blogu "proklik" pro hlasování s oznámením, že se čtenář nachází na blogu finalisty soutěže Bloger roku...?

1 0
možnosti
Foto

Myslím Vladimíre, že je to zbytečné, můžete to klidně udělat, jako jiní blogeři či blogerky, co po hlasech touží trochu více a tak v každém svém článku žádají o podporu v oné anketě. Pokud chce někdo vyhrát, musí se snažit sám, což je myslím správně, ať tu cenu vyhraje ten, kdo po ní nejvíce prahne :-).

2 0
možnosti

P87e28t48r 16K36ř21í75ž

8. 3. 2016 7:24

Ačkoli se zde vyjadřují prakticky výhradně blogeři, a tedy se jedná o VIP společnost, dovolím si přidat názor. Z duše mi promluvil bloger Kvapil, který si postěžoval na problematičnost kategorie "Skokan roku". Také jsem si lámal hlavu nad tím, jak se k této volbě postavit. Od příště navrhuji zavést tyto kategorie: 1/ Blogerka roku - politika, 2/ Bloger roku - politika, 3/ Blogerka roku, 4/ Bloger roku, 5/ Umělecký blog roku. K poslední kategorii: jsou zde lidé, kteří píší básně, povídky, fotografují, kreslí, malují. Jedná se o menšinovou záležitost s omezeným počtem čtenářů, a proto si zaslouží samostatné ocenění. Někdo jistě namítne, že 5 kategorií je už příliš, avšak stejně jako někteří jiní se i já domnívám, že je zcela nezbytné oddělit politické a nepolitické blogy. Dělení na muže a ženy dá šanci více osobnostem, přičemž rozdíl mezi ženským a mužským pohledem může být zajímavý. Rovněž bych současně zveřejnil následující informace: 1/ Nejproduktivnější blogeři roku, 2/ Blogeři s nejvyšší karmou, 3/ Blogeři s nejvyšší čteností. Závěrem bych chtěl vyjádřit podivení nad karmou informačního textu, který předchází této diskusi - již téměř 11 (!) Někteří čtenáři patrně trpí obsesivní potřebou karmovat po přečtení čehokoli :)

2 0
možnosti

Celkem souhlas, jen bych nedělila kategorii na mužskou a ženskou (to už víte). A to zveřejnění blogerů s nejvyšší karmou, s nejvyšší čteností a blogerů nejproduktivnějších považuji za hodně důležité. A pochopitelné je Vaše podivení nad karmováním i tohoto blogu. Pro mě je hloupé a kontraproduktivní existence tlačítka mínus pod příspěvky. Protože pokud se mi něco na příspěvku nelíbí, raději to vysvětlím dalším příspěvkem, než abych mínusovala.

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.