Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alicéé se řítííí do řiti.

Já mám tedy dojem,že zrovna taková to literatura,posiluje ustálený stereotyp a archetyp oběti a násilníka.Červená knihovna,jak vyšitá.Mno,je to věc vkusu.A volby.

0 0
možnosti
Foto

beletrii nečtu, ale podobné "tragédie" bývají především známkou omezenosti obětí. Pokud vidím, že je někdo macho, opilec, násilník, blbec, tak se mu vyhnu a včas zapudím jakékoliv myšlenky na jeho napravení.

0 0
možnosti
Foto

Klářina kniha je výborná a ačkoli jsem plánoval číst ji po etapách, nakonec jsem ji přečetl na jeden zátah. Pro mě osobně kniha roku 2015.

0 0
možnosti
Foto

"Pokud se "oběť" sama nerozhodne, nepomůže vůbec nic" R^

0 0
možnosti
Foto

J27a79n67a 42M42a83j10o90v97á

26. 11. 2015 22:54

A pokud se rozhodne, přestává být obětí...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS