Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Omlouvám se, ale nedá se to číst.. Nenadchlo mě to, čím to asi bude, moji milí??

0 0
možnosti
MV

Nevím, zda máme na mysli stejného pisatele-psychologa-srdcaře, ale na mě takto přesně zapůsobily povídky od Kamily Hrdličkové, která mě tedy svým vnímáním toho kolem "dostala"... Tam jsem to srdce našla já.

0 0
možnosti
Foto

Všechny vás moc zdravím :-). Musím říct, že mě uvádíte do značných rozpaků. Je to velmi milé slyšet takovou chválu a tolik povzbuzení do dalšího psaní. Vážím si toho od Vás moc.

A pane Josefe, já věřím, že se na Svět díváte srdcem. Je to vidět za těma brýlema na té Vaší fotce ;-).

Krásný den a mnoho radosti všem přeji. Alžběta

0 0
možnosti
Foto

Poslední léto Alžběty Pondělíčkové. R^R^R^R^R^Je vtom vše. Ale i v jiných povídkách je úžasný psycholog. Dívá se srdcem. Bože kdybych se tak uměl na svět dívat já.

1 0
možnosti
SK

Poslední léto Alžběty Pondělíčkové.

1 0
možnosti

Tak jsem se do těch semifinalových povídek pustil. Nečetl jsem je však popořadě, ale vybíral jsem si jen povídky autorů, jejichž jména už z blogu znám a jejichž příspěvky občas čtu. Skončil jsem však u sedmé a líbila se mi z nich jediná - Rybář a duch Vladimíra Kroupy. Jednak proto, že jsem také rybář a na Kocábu jsem dříve občas jezdil, jednak proto, že jsem si kdysi prodělal podobné rozhodování jako hrdina povídky. Já se ovšem rozhodl jinak. Ono to zdaleka neznamenalo jen výhody, ale také větší možnosti pomáhat dobrým věcem a schopným lidem, kteří měli problémy. Ale to je vedlejší. Já od literatury neočekávám nějaké objektivní pravdy a nehledám v ní potvrzení svých vlastních názorů a postojů. Na literatuře mě zajímají osudy, postoje a názory jiných. A to, jak jsou zpracované. Takže povídku Rybář a duch bych poslal s klidným svědomím do finále místo jedné své. Třeba by se pak v divácké anketě na tu mou zbylou dostalo i víc hlasů, které byly takhle rozdělené mezi dvě. To si samozřejmě dělám - dámy prominou - srandu. Sranda musí bejt, i kdyby na sůl nebylo :-)

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že se těžko může redakce divit, že po semifinálové blamáži klesl zájem o finále.

3 0
možnosti
Foto

Skoro 400x přečteno...myslím si, že zájem neklesl, odpovídá reálnému zájmu :)

0 2
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.