Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak jsem si Vás přečetl a konstatuju, že jsem si hezky početl.:-)

0 0
možnosti

a ja konstatuju, ze radost

krasnej cervenec preju

0 0
možnosti

D61a54v55i81d 59V40l45k

2. 7. 2015 10:26

Píšete skvěle. Moc rád Vás čtu kolego. A jsem rád , že ve skutečnosti jste normální chlap. Na té Vaší profilce jste takovej trošku vytuněnej panák, ale podle normálních fotek jste evidentně sympaťák.;-D

0 0
možnosti

to sem netusil, jak muze fotka z chodby s jedinym rozsvicenym svetlem nad hlavou ruzne pusobit na lidi. ale i pod tou lampou jsem byl normalni chlap (teda doufam). diky za vzkaz sem do diskuze a preju fajnovy leto!

0 0
možnosti
Foto

Ještě postřeh při dnešním mrknutí na foto...krásně barevně se Stellou ladíte;-D...pěkný den:-)

0 0
možnosti

vidite, Jitko, to me nikdy nenapadlo - starneme a sedneme spolu...

0 0
možnosti
Foto

v mnoha bodech to vidím úplně stejněR^

0 0
možnosti

nekdy se to tak, Libuse, sejde

preju krasnej den

0 0
možnosti
Foto

Marku, díky! Víc slov netřeba.... nechávám to plynout :-) R^

0 0
možnosti

Stepanko, tak at to prijemne klouze!

krasny prazdniny preju

0 0
možnosti

Skvele R^ A jsem moc rada, ze konecne vim, jak vypada ta pani, co mi drzi misto v autobuse ;-D

0 0
možnosti

a je na fotce takova, jakou jste si ji predstavovala?

mejte bajecnej den a diky za vzkaz

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Marku! A konečně i profláknutou moudrou maminku. Zase jste mému srdci o kousek blíž :-)  - ze závislosti na vás se rozhodně nehodlám léčit! :-) Moc fajn rozhovor R^R^R^ Jo a mudroprd mne fakt dostal! ;-D A na závěr - díky, že občas zabrousíte na děják...

0 0
možnosti

nikdy jsem nemel potrebu dialog s mamou ilustrovat jeji fotkou, ale tady v rozhovoru, kde se na ni ptali, mi uz prislo fer ji ukazat, takze jsem ji naserviroval. a dejak drzte - je dobry se dozvidat novy veci

krasnej den preju

0 0
možnosti
Foto

Milý zapisovateli Marku, je mi pokaždé potěšením R^R^

0 0
možnosti

a mne je opravdu potesenim cist, ze nektery lidi moje zapisovani baví.

mejte se fajn, Jano

0 0
možnosti
Foto

Marku, moc ráda čtu Vaše příběhy. Už se těším až vyjde nějaká kniha. Fascinuje mne Váš styl psaní, je to něco jako krasobruslení po papíře. Díky.:-):-):-)

0 0
možnosti

teeeeda, to je rano! psani jako krasobrusleni na papire - moc dekuju! krasnej ctvrtek preju

0 0
možnosti

Ivano, dekuju a pozdravuju!

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.