Diskuse

Jsem náladový, citlivý cynik, říká Karel Boháček

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někdy je lepší poznat lidi náhodou, než-li blbce :-)

2 0
možnosti
Foto

Markéta je hezké jméno :)

1 0
možnosti

Karle, zdravi vyprofilovany Valiček a přeje fajnovou neděli!

1 0
možnosti
Foto

Hezký nedělní večer i Tobě R^ A vždyť víš ...

0 0
možnosti
Foto

Hezký večer, Marku :)

0 0
možnosti
Foto

Musím říct Rofišovi, bude rád :D

1 0
možnosti
Foto

Pozdravuj ho, Rybáře jednoho :)

0 0
možnosti

Díky za Kraťasy! Ty se nám povedly!:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem si uvědomil, že jsem od vás už docela dlouho nic neviděl a nečet. Budu to muset napravit asi. Zvyk jsem si chodit přes diskuse a spousta dobrýho mi tak uniká.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Václave, dobrou noc :)

0 0
možnosti
Foto

člověče, by měl jeden z toho rozhovoru málem dojem, že seš normální :-P;-D

dobrý R^;-)

6 0
možnosti
Foto

Je, hele, ahoj, Tebe jsem dlouho nikde nepotkal :) Normální...hm...víš jak je to motto blogu, že jo? :)

1 0
možnosti
Foto

Byla jsem ochotná akceptovat nedostatky nového systému. Ale teď, když vím, že nahotinky na fotkách už nikdy nebudou, jsem vážně rozlícená!;-€ Čert aby to vzal!

Jinak tedy zdař Bůh! A BoháCzech se evildetně povedl!

4 0
možnosti
Foto

Ještě dnes si nachystám blog, ve kterém tedy nebude myšítko, ale nahotina přijde po prokliku :) Co já bych pro své fanynky neudělal, když vidím, jak je to sebralo ;)

4 0
možnosti
Foto

Opožděně Kájo blahopřeji, zasloužíš si trošku popularity.R^V

1 0
možnosti
Foto

:) Popularity?:) Jiří...dík a hezký den :)

1 0
možnosti