Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Hmmm, já měla pocit, že jsem Váš příspěvek zahlédla na FB pod diskuzí J. Moláčka. A Vy prý nemáte fb. To jsem z toho blázen....

1 0
možnosti
Foto

Možná jmenovec anebo fake?:) Já občas od loňského roku obsluhuju profil Kraťasů, podle toho také asi vypadá :)

0 0
možnosti
FS
FS

PS: nemyslím jako ty, Karle, ale to slovo. Aby nedošlo k mejlce. :-)

1 0
možnosti
AAP

Karle, hodně štěstí v dalších blog letech ;-)R^

2 0
možnosti
ZS

Hodně zajímavý rozhovor...

Díky za něj, Karle i Adame!:-)

2 0
možnosti
Foto

Poděkování především Adamovi...já jen...odpovídal :)

0 0
možnosti
OF

Boháček miláček žen.

Asi puknu závistí.

Ale troll jsem lepší.:-P

1 0
možnosti

Kájo, ten rozhovor je stejně zajímavý, poučný a osobitý, jako tvoje fotky, které jak víš, mám velmi ráda. Pěkná je i  druhá tvoje fotka v blogu, která leccos naznačuje, a zároveň je konečně vidět, jaké oko je potřeba pro dobrý záběr. 

Díky za vše, co jsi dosud nafotil, a těším se na další fota;-DR^

2 0
možnosti
AS

BoháCzech R^R^R^R^;-DR^;-D;-D

Moc dobrý na úrovni rozhovor o podstatných a důležitých věcech. Adame, jeden z nejlepších podle mě.

4 0
možnosti
Foto

Pěknej novotvar, že jo?:)

2 0
možnosti
Foto

R^ Jde odsud přidat karma Karlovi Boháčkovi?

3 0
možnosti
Foto

Nejspíše nejde, ale i tak děkuju :)

2 0
možnosti
Foto

Dočteno a okarmováno. Díky za zajímavý rozhovor :-).

Ještě by mě zajímalo, kde najdu: "Dá se tu dohledat blog, kdy jeden fotograf nalajnoval jisté hranice lidí bavících se fotografickou tvorbou....". Ráda bych se poučila.

2 0
možnosti
Foto

,,Nějakej" K.Boháček8-o?Nojo,no. Tak ten asi jo. Asi takhleR^!!

Prostě trošku as divočák, s duší poety, kterej nejen umí vnímat, ale se i podělit. A vo tom to je! Takže tákR^;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.