Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Zatím nejlepší rozhovor. Až když jsem viděl v diskusi vaši ikonu, jsem si uvědomil s kým ten hovor je:)

1 0
možnosti
Foto

Prostě se Adam lepší s každým dalším rozhovorem :)

0 0
možnosti
LN

..kdepak kamaráde...ty nejsi cynik....ty jsi romantik....R^

2 0
možnosti
Foto

Romantický cynik :) Věř tomu :)

0 0
možnosti
ZA

Karle, pekny... rada Te vidim :-)

1 0
možnosti

Mně tam prostě chybí jasné, srozumitelné a tvrdé odsouzení trollů! Je to prostě jenom takové nemastné, neslané, alibistické konstatování bez jasného závěru. S těmito "lidmi" je třeba nemilosrdně zatočit, bojovat s nimi do posledního dechu a nepolevit! Je to plevel zdejších diskusí, ba přímo mor! Velmi mne mrzí, že trollové nakonec uštvali a převálcovali zdejšího největšího bojovníka s nimi a mezinárodního odborníka na internetové diskuse, bonzáka nejen korupce, pana Jana Hanáka. Škoda jej, nejednu slzu jsem za jeho ješitné ego uronil. ;-( Kdopak se nás slušných diskutérů nyní zastane?  Ach jo... ;-( A Vy se pane Boháčku polepšete, s trolly se příště nemazlete a pojmenujte věci pravými jmény. Smrt trollům! ;-O

8 0
možnosti
Foto

Žel...jeden celý odstavec, mého vyjádření se, byl natolik drsný, že se do výsledného rozhovoru nedostal. Odhalil jsem v něm v několika větách celý rozsah spiknutí, které ovládlo místní blogosféru a až přísně utajený rozhovor na ministerstvu mne přinutil souhlasit s touto brutální cenzurou mého svobodného toku myšlenek. Nicméně jsem pochopil, že odhalení všech nitek a propojení a hlavně připomínky kořenů ... by mohly otřást vědomím a svědomím každého, kdo by si to přečetl :)

8 0
možnosti
Foto

Díky. Prima čtení, prima chvilka. R^

4 0
možnosti

Pěkný rozhovor a nálepce náladový cynik rozumím ;-D Adam El Chaar opravdu umí dělat rozhovory, přečetla jsem vše, skoro si přeji, aby dělal rozhovorů víc a třeba i v jiné rubrice.  Zdravím a přeji hodně inspirace fotografovi a cestovateli ;-)

6 0
možnosti
Foto

:) Oběma jim to vyřídím :)

0 0
možnosti
Foto

Citlivý cynik je lepší než cynický citlivka :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Bych si tipnul, že obě varianty docela umí lézt na nerv :)

1 0
možnosti
Foto

R^rozpovídal ses hezky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Njn...Kraťas to nebyl :)

1 0
možnosti
Foto

Vyjadřuješ se svými blogy a těmi se lidí, kteří Tvoje blogy navštěvují, dotýkáš..., přece:-), tak si na nás dej pozor;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem ve střehu ... i můj anděl strážný ;)

1 0
možnosti
Foto

Četl jsem jak otázky tak odpovědiR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.