Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

....sláva vítězům...a poraženým čest....R^R^R^

0 0
možnosti

Pár slov k tomu, že mě podpořilo hnutí IvČRN: 1. To, jestli mě někdo podporuje nebo nepodporuje, není v mé moci ovlivnit. Stejně tak, jako nemohu nikoho nutit, aby mi dal hlas, když nechce, nemohu ani zakázat lidem, aby mi fandili. Kromě IvČRN mě podpořili i další lidé, např. i někteří politici a jeden známý sociolog :) 2. Nikdo nezkoumá, kdo podpořil jiné blogery. Jenže podpora IvČRN je "špatná". Proč? Protože to nezapadá do sluníčkového obrazu některých lidí? Snad ještě žijeme v poměrně svobodné zemi. Nebo už se blíží cenzura nepohodlných autorů? 3. IvČRN minulý rok udělalo to samé a podpořilo některé blogery, kteří se pak umístili na medailových pozicích. Proč to minulý rok nevadilo, ale teď najednou vadí? 4. Někteří namítnou, že to není fér. No, fér není ani to, že hlasovat mohli jenom registrovaní uživatelé. 5. V podstatě udělalo IvČRN reklamu některým blogerům. Jelikož já patřím mezi ty, kteří píšou kriticky vůči islámu, tak jsem se tam dostala taky. Je jasné, že nebudou dělat reklamu lidem, kteří píšou o kočičkách nebo o dětech. Zakážeme tedy reklamu? 6. V podstatě i umisťovaní autorů na titulce je podpora (od redakce). Někteří soutěžící byli takovým způsobem podporováni neustále. Já jsem nebyla na titulce více než půl roku. Tím si nechci stěžovat, jenom poukazuji na to, že podpora iDnes nevadí, ale IvČRN vadí?

0 0
možnosti
Foto

Leo, já Vám upřímně gratuluji! Jste druhá nejlepší blogerka, jste prostě úžasná a skvělá.

3 0
možnosti
Foto

A já bych k tomu dodala, že na fb to jednu chvíli lítalo jako sponzorovanej příspěvek. Jak píšeš, bude to maximálně trochu na hraně a ne za hranou. Ale je dobře, že to tu v diskuzi padlo a že se prostě existence týhle agitace vezme na vědomí.

3 0
možnosti

J30a69n 79H27a56n72á56k

4. 3. 2015 13:29

Pro mě jasní favoriti Zuzka Hubeňáková a Michal Dokoupil (pro mě taktéž objev roku).

Ty současné "objevy" jsou fakt zbytečná kategorie.

1 0
možnosti

Pro mě je jasný objev roku Jan Hanák. Vůbec není zbytečný. :-)

3 0
možnosti
Foto

Když vidím objevy....nešel by patentovat pravý úhel? Ten tu předloni určitě taky nebyl. ;-)

5 0
možnosti
Foto

Objevy roku jsou vážně v některých případech dost objevené. Ale když už je čtenáři nominovali, jsou halt tam. Jinak by to byla manipulace s výsledky. Pokud to technicky za rozumného poměru cena/výkon půjde, zkusíme asi příští rok umožnit nominace jen opravdu nových blogerů. Ani to ale nebude spravedlivé, protože někdo začne, pak rok nepíše a teprve potom se mu začne dařit a čtenáři si ho všimnou. Pak to skutečně je objev roku, i když má blog už delší dobu. Což samozřejmě neplatí třeba u Ladina Větvičky, ten je vážně objevený už dlouho.

1 0
možnosti
Foto

Kura, tak ja sem nominovany na objev roku? To už mi chybi enem Blogerka roku ;-D

4 0
možnosti
Foto

Tak třeba pro mě jsi jasnej objev roku každej rok. Kulový si totiž pamatuju. :-)

2 0
možnosti
Foto

Měla jsem jasno jen u blogerek. Z ostatních nominací jsem, mírně řečeno, dost rozpačitá.

Objev- mám stejný názor jako pan Zmeškal.

2 0
možnosti

Trochu jsem měl problémy v kategorii OBJEV. Tolik finalistů z minulého ročníku, z nich držitelé šesti pomyslných medailí ze soutěže o předloňského blogera roku? Nezlobte se, ale to pro mě objevy roku 2014 nejsou. 

;-D

7 0
možnosti
Foto

Odhlasováno a gratulace...Jen si nevím rady s "objevy roku". Kterého roku?:-)))

4 0
možnosti

..je to poprvé...tak to vzali od začátku blogu.....;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.