Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J13a31n 69N59e17t29o46p57i57l

19. 2. 2015 20:16

Můžete mi říct, jak se dostanu do administrace vlastního blogu ? Díky.

Ať se snažím jak se snažím, prostě se tam nemůžu dostat. A mimochodem, méně intuitivní prostředí jsem snad ještě neviděl.

3 0
možnosti
Foto

Hurá, vzkřísili seznam diskusí, hallejuja!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No jo, mají malé, bezvýznamné plus...:-)

0 0
možnosti
Foto

No, už jen fakt, že bylo z Vaší strany nutno vytvořit osm bodů pro to, abyste vysvětlili, jak se vůbec dá přihlásit ke svému profilu, svědčí o "jednoduchosti a intuitivnosti nového systému"...:-)

8 0
možnosti
Foto

Milá redakce, doufám, že to předčasně porozené dítě ještě nenecháte svému osudu... nakoukla jsem na novou podobu blogů a je mi z toho smutno.  Kam se mi poděla fota u perexů?? - docela jsem si zakládala na tom, že trefně uváděla článek - teď jsou fuč... Při otevření stránky blogera je na obrazovce víc reklamy, než zajímavostí o pisateli, diskuse odsunutá bůhvíkam............ tak mě napadá, jestli není dobré v zájmu pokroku někdy udělat krok zpátky?

2 0
možnosti
Foto

No, co vidíte, a redakce přitom udělal zpátky ne jeden krok, ale běžela celý kilometr...

1 0
možnosti
Foto

Proč mi zmizel včerejší blog z hlavní stránky blogů? Já už tady fakt nic nechápu:-/

0 0
možnosti
Foto

Nejen že nechápeš, ale navíc zlobíš!!!;-O;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

blogeři a diskutující již nový systém zvládli, ale autoři ještě tápou

2 0
možnosti
Foto

tak blogeři a diskutující již nový systém zvládli, ale autoři systému ještě tápají.

0 0
možnosti
Foto

Mimochodem, v té staré verzi byla blogová sekce Kultura.  Teď koukám a ona tam sice jakoby je, ale nedá se na ni kliknout. Vyplují pouze možnosti Poezie a Povídka. Snad by nebyl problém, tam jako jednu podsekci tu kulturu vrátit. A když už se šachovalo s rubrikami, možná by stálo i za úvahu přidat podsekci Humor.

1 0
možnosti
MT

No, a už se ani neukládají příspěvky... :-/

2 0
možnosti
MT

No a koukám, že zmizela ještě jedna "fičura", a to seznam všech diskusí, aby se nedalo chodit rovnou do nich nebo třeba do těch, kde člověk reagoval. Tak to se vám hodně nepovedlo. :-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.