Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Redakce, nedalo by se u těchto souhrnů současně oznámit, jaké bude příští téma?

Za případné vyřízení žádosti předem děkuji.

0 0
možnosti

O tomhle redakce vůbec nerozhoduje. O dalších tématech se dohodujeme sami.

Tentokrát to bude "Ok(n)o do ...."

Už teď se všichni těšíme.

1 0
možnosti

A59l81e42n80a 84O72u59z44k39á

13. 10. 2014 19:24

Je mi jedno, jestli mě někdo pomluví, osobně bych ráda poprosila o mnohonásobnou karmu pro Alexandru.....;-)  :) co jsem mohla, to jsem dala, krásně jsem se pokochala.. :) R^

3 0
možnosti
Foto

Souhlasím, blog Alexandry vyniká R^ U mě jasná jednička říjnového fotomatiné

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS