Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jak vypadá anuální sdružení? 8-o

1 0
možnosti
Foto

Tak, jako na fotkách přiložených k tomuto textu. Fakt je, že poutat slovem "anuální" nesvědčí o přílišné inteligenci autora, v některé zdejší diskuzi jsem spatřil nepěknou interpretaci, že z toho slůvka an"u"ální bylo vypuštěno to "u".

0 0
možnosti
Foto

Dík za fotky i diskuzi, alespoň vím, že jsem svojí neúčastí o nic nepřišel. Osobně ze zúčastněných znám jen Josefa Hejnu, takže netuším, proč je pod jeho fotkou popisek "Jiří Hejna". Dle mého názoru by podobným akcím prospělo, kdyby se na ní jako hvězda večera představil někdo, o jehož existenci je zde na blogu pochybováno. Třeba Jan Šustek.

8 0
možnosti
Foto

Tady je to jak u Olšera. Člověk se o něčem v diskuzi zmíní, autor to pak v textu opraví a tváří se, že to bylo správně odjakživa. Takže v popisce pod fotkou je z Jiřího Hejny už správně Josef. Ovšem na hromadné fotografii blogerů je pan Hejna stále veden jako Jiří. No nic, autor popisků to jistě zase opraví...

5 0
možnosti
LN

...pravdu mají oba kolezi...Šorch i Ulrichová....dlao se to asi zvládnout lépe..ale i hůře.....porovnávat nemohu..neb jsem byl poprvé.....vezměme z toho poučení z krizového vývoje pro další příležitosti....

2 0
možnosti
Foto

No ještěže jsem nikam nejel. Tolik cizích lidí pohromadě. :-)

1 1
možnosti
Foto

Na druhé fotce vypadá Jiří Oulický jako Dan Bárta:-)R^

2 0
možnosti
Foto

No, dovol!!! Já jsem přeci krásnější :-P;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Sraz blogerů byl prima, ale byla tam na lázně mírná večerní zima. Rád jsem se potkal s řadou lidí, se kterými jsme si jen psali v diskuzích. Na Vltavě jsem kdysi jako kluk z Podolí bruslil v zátoce pod Vyšehradem. Tak jsem se díky iDnes podíval na místa, kde jsem jako kluk znal každý kámen. Na Žluté lázně jsme se chodili běžně koupat a Plavecký stadión s chlórovanou vodou v bazénech tehdy ještě nestál. Léta běží vážení ;-)

1 0
možnosti
Foto

Proč jste mi dal mínus? Protože jsem se zmínila o věcech, o kterých ostatní ne?Tak to potom jo...

2 1
možnosti
Foto

Opravdu ráda jsem poznala několik( celkem dost) velmi inspirativních žen na jednom místě, přičemž inspirativní muži byli v menšině...Bohužel jinak jsem z celého setkání měla spíše rozpačitý dojem. Vevnitř pouze místa okolo jednoho stolu, venku zbytek, což se při večerním ochlazení ukázalo nepříliš příjemným-byť personál nabízel deky. Takže hloučky postávaly v závětří v zádveří a u baru, a ven prchali jen kuřáci, či hledači soukromí...Odvážnější jednotlivci pokradmu a hlavně nenápadně obsazovali něčí dočasně uvolněná místa. Také, pokud někdo přišel jen o hodinu později, nebo dostal hlad po sedmé, už jedl a pil za své, což chvílemi působilo nepatřičně, když u jednoho stolu dojídal někdo na účet idnes, a další už platil večeři sám... Vzhledem k cenám jsem musela volit velmi uvážlivě, co si mohu dovolit...Ještě že jsem se tak nasmála díky vtipným, inteligentním a okouzlujícím dámám, o což vlastně ve finále šlo,že...

5 2
možnosti
Foto

Jasně, příště to vezmem pod palec my. Věděla bych o jednom super místě. Jmenuje se Buddha bar...;-)

3 1
možnosti
Foto

Ahoj, blogeři na i Dnes, zdravím všechny, momentálně jsem mnoho tisíc mil od Vás, tak příště určitě  ahoj.V EVA K. [>-]

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, blogeři na i Dnes, zdravím všechny, momentálně jsem mnoho tisíc mil od Vás, tak příště určitě  ahoj. EVA K. [>-]

0 0
možnosti
AS

diky za zprostredkovani. Vypada to prima akce, akorat me prekvapuje, jak relativne malo lidi se tam seslo. Kolik tisic je nas registrovanych???? 

Tak pristi rok, doufam ze zase v lete, navidenou. :-)

0 0
možnosti
Foto

Taky mi to přišlo jako skupinka stále stejných lidí, plus sem tam někdo nový. Asi bych příště udělala průzkum zájmu a podle toho hledala prostory...

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.