Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já doporučuji knihu koupit. Vloni jsem ji hledala po knihkupectvích. Přistoupila jsem k prodavačce a ptám se: "Máte knihu od paní Renaty Francové?" Paní prodavačka chvilku "gůglí" a to se už k pokladně přiloudají jiní zákazníci. Ona pak zvedne hlavu a směrem ke mě pronese: "Jsem blbá, trapná, nesportovní?" a já na to "jo"... Pochopila jsem, že ji neseženu jinak než na netu, ale stejně jsem to párkrát zkusila, pro ten výraz nezasvěceného zákazníka u kasy za mnou ;).

1 0
možnosti

Dnes už neexistuje matka, která by svého synka pojmenovala Venoušek nebo Péťa. Nějaký vesmírný zákon je nutí k Patrikům, Denisům, Natanaelům... Důvod neznámý

0 0
možnosti
Foto

Já chtěla Antonína! Manžel Olivera. Ustoupila jsem vesmírnému zákonu, že kluci jsou "jeho" a holky "moje" :)

0 0
možnosti

Vzhledem k tomu, jak soustředěně mi hleděl do výstřihu onehdá při focení, myslím, že je k losování způsobilý. 

;-D

Sekne vám to všem! R^ ani jsem nevěděla, že se soutěží, kuča pirva... Inu, zakoupím a udělám aspoň kšéft ;) hoďte odkaz ke stažení pro nevýherce ;-)

0 0
možnosti

Oliver Fík je NAPROSTO BOŽÍ JMÉNO!!! ;-DR^R^

2 0
možnosti
Foto

Do háje...a zase nic:/

1 0
možnosti
Foto

R^ To jsme na tom pro dnešek stejně

1 0
možnosti
Foto

80% žen!! Není to diskriminace?

0 0
možnosti
Foto

chlapi mě nechtěj, tak co naděláte :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS