Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

plným titulem maxipsová FíkováR^ to jméno je pro humoristku vyloženě krásný;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak další soutěžní pokus :))

0 0
možnosti
Foto

Renato, váš pejsek je mým nejoblíbenějším večerníčkem ;-)

0 0
možnosti

tak je ta pani Fikova nebo Francova? Dohodnete se.;-D

0 0
možnosti
Foto

On to Honza Dvořák nešikovně napsal - ale tady stejně všichni vědí, že Renata byla Francová a po svatbě je Fíková... JK

0 0
možnosti

Díky reklamě jsem si přečetl pár blogů té paní a mám z nich dojem humoru za každou cenu. Něco jako když jsem kdysi otevřel  "Vejce a já" od MacDonald a někde na druhé stránce jsem Vejcem švihnul do kouta. Pořád jsem měl před očima tu autorku Betty, jak sedí u psacího stroje a v hub... ústech má vetknuté dva háčky, zavázané silonem za ušima, aby se jí koutky permanentně zvedaly do smíchu a to psaní bylo hodně veselé. Tahle propagovaná knížka by patrně letěla ještě dřív. Mezi ženami je málo těch, které dokáží být opravdu nenuceně vtipné. Ale jsou... někde jsou. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jako Renatina vydavatelka děkuju za pochvalu :-) Názor Vám samozřejmě neberu, ale máme knížku prověřenu bojem - v papírové podobě byla 4. nejprodávanějším titulem předvánočního trhu a náklad 3000 kusů jsme prodali v podstatě obratem ruky. Renata je vtipná i v osobním kontaktu, natožpak když píše - pro mě je ona přírodní úkaz (ale nemusíte ten názor akceptovat, samozřejmě).

Ale pokud jste hodil Betty MacDonald do kouta, ani se nedivím. Její světový úspěch je dostatečnou vizitkou kvality, ale je pravda, že to není mužské čtení - znám jediného chlapa, kterému se Betty MacDonald líbila. Já jsem se taky pokusila 3x přečíst Švejka a nevydržela jsem déle, než do cca 30. stránky. A nelze mu upřít světový úspěch - u chlapů... JK

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.