Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Osobně fandím Marcele Tobiášové...Zdenek Merta je pro mě, jako pro brňačku, vše, jenom ne amatérský spisovatel. Škoda, že už nežije Simona...mohla se taky zúčastnit...

0 0
možnosti

No já nevím, těžko věřit tomu, že si každý hodnotící v tak krátkém čase přečte všech 24 povídek a rozhodne se. Spíš si myslím, že ťukat se bude na jména, tedy blogerské kamarády. Když zvítězí nezávist:-)

0 0
možnosti
Foto

A to já si je zas všechny přečetla! ;-)

1 0
možnosti

Cizinec se mi také líbí. Sice nebývale porušuje soutěžní pravidla o předepsané délce textu, ale to ze mně mluví jen smutek, protože jsem nepostoupil :) Všechny povídky jsou hezké, jsem zvědav která to nakonec vyhraje a samozřejmě gratuluji finalistům.

2 0
možnosti
Foto

Tak za mne je to jasně povídka Cizinec! Literárně vytříbená, čtivá, udržuje čtenáře po celou dobu "ve střehu", napínavá a navíc nelze předem očekávat pointu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.