Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já málem do soutěže vlítl, neb občas špatně vidím a titulek jsem přečetl jako Román Hedvíčka. Tak jsem si myslel, že to bude životopis toho druhdy slavného bloggera Rosse Hedvíčka, ale pak jsem si přečetl naštěstí diskuzi... No, nesoutěžím a diskutujícím díky!

4 0
možnosti

M33a25r34t35i61n 71P79á11t69ý

11. 12. 2012 19:02

Má přítele, tedy nejsem stalker, ale reklamovala auto a byl tam s ní :-)V

4 0
možnosti

Hedvika: "Přešla od okna k posteli a posadila se na její kraj. Rukou přejela po patchworkovém přehozu, který dopoledne přehodila přes postel, když na začátku dne stlala peřiny.

Vzala do ruky flanelové pyžamo a odebrala se do koupelny, kde na sebe pustila horkou vodu a nechala ji stékat po svém těle."

Brigita: "Brigita se dívala na sebe do velkého zrcadla v koupelně. Nejprve neviděla nic, protože sklo bylo orosené párou po dlouhé, horké koupeli.

Toho dne dopoledne zůstala ve vaně déle než obvykle a přemýšlela. Když bříška prstů na rukou i nohou byla celá zvrásněná od vody, osprchovala se a vystoupila z vany."

TAHLE "SPISOVATELKA" by  mohla soutěžit s Mistrem Kroupou v krkolomných větách a také tím, jak reaguje na kritiku. Paní Hana Šiandrová psát neumí, ale věřím, že nějaká důchodkyně si to koupí a možná kdyby se zainzerovalo na mimibazárku...a přidal se k tomu ten patchworkový přehoz jako dárek ke knize, hej hej, možná by byla Hančí slavnější, zatím se moc nedaří, i když má mohutnou reklamu na idnes. Zajímavé, že když vydal knihu pán Kroupa, přímo knížku, z jeho, povídek, na jeho blogu, Idnes se o něm moc nezmínila...

8 0
možnosti

P69e62t53r 44P70e57t85r40o77v

11. 12. 2012 17:04

Bať, bať. Vůči Mistrovi je to nespravedlivé. Myslím, že jeho kniha receptů "Kanec v bílé drti" (jedná se o recepty?) by rovněž zasloužila reklamu. Ale asi jsme malinko off topic, takže zpět k paní Hance, ať se nikdo nezlobí.

Já to možná koupim a dám tchýni (klišé, připouštím) pod stromeček. Následně si opus magnum HRŠ půjčím, přečtu a vydám pravdivé svědectví. Do soutěže o knihu (rád bych ušetřil) se nehlásím, neb otázky jsou setsakramentsky zapeklité. Jako znalkyně Brigity byste mi ovšem možná mohla poradit. Děkuji.

9 0
možnosti
Foto

Tak..o dobrou knihu bych si i zasoutěžila, ale...

9 1
možnosti

M26a68r79t12i89n 16P56á39t55ý

11. 12. 2012 14:55

Už o to někdo soutěžil?

Docela by mně to zajímalo jestli je někdo, kdo je schopen tuto knihu přečíst nebo jí chtějí použít jako níže ŠM, na likvidaci svých nepohodlných příbuzných.V

8 0
možnosti

P87e19t54r 41P16e72t76r79o80v

11. 12. 2012 13:42

Jejej! Tady na blogu se to skutečně přímo hemží sepisovateli.

Mě, stejně jako Hedviku Potužníkovou, ráno, když jsem se probouzel, ani ve snu nenapadlo, že je tu i Lála v sukni. Po přečtení jsem se rozvzlykal a nakonec, když jsem nemohl pláč zadržet, začal jsem hlasitě plakat a naříkat, až se mé tělo otřásalo.

12 0
možnosti

Ja, ta je velmi lálovská, dost startovací. Akorát na rozdíl od Lály se snaží zachovat formu, takže na vás vyleje kýbl naštvanosti, když něco řeknete nesluníčkovýho, a pak vám popřeje hezkej den a podepíše se tím pozérským jménem. HančíVVV

6 0
možnosti
Foto

Koupila bych knížku babičce, kdyby žila. Ta četla tento žánr, myslím, že cílová skupina čtenářek budou právě důchodkyně. Pro mladší ročníky toto určitě není.

3 2
možnosti

8-o8-o Netušil jsem, že jsi zastánkyně literární euthanazie8-o

8 1
možnosti

Tak jsem si to zkusil přečíst, ale nemohl jsem. Hned začátek mě dostal do kolen.

 Hedvika seděla doma v kuchyni u stolu a v rukou svírala

oblíbený hrnek s kávou. Měla naději, že kafe jí udělá dobře, zvedne jí

tlak a zahřeje ji. Bylo jí podivně chladno, a byť si oblékla svetr,

nemohla se zahřát.

Měla naději, že kafe jí udělá dobře. :-)) Co to je za obrat? Tímto způsobem napsat v páté třídě slohovku, tak mě učitelka uškrtí, zastřelí, oběsí a ještě mi dí poznámku, že si z ní dělám legrandu

5 0
možnosti

A ovšem, když chladno, tak vždy podivně...R^

6 0
možnosti

Nehodnotím kvalitu knihy, byť mne přečtené ukázky nezaujaly, prostě mi styl psaní přapadal "nevyzrálý" a třeba i někdy křečovitý. Ale to je jen můj subjektivní dojem, nejsem literární kritik, takže mi nepřísluší hodnotit. Jednomu se líbí, druhému ne. Co však považuji za podstatné je to, že H. Šiander nikdy nestudovala nic, co by jí "psát jak se má" naučilo. Zdravotní stav jí neumožňoval dlouhodobě, několik let pracovat a ona pracovat chtěla na rozdíl od mnohých. A měla touhu psát a tak začala. Našla tu odvahu. Svým způsobem překonala samu sebe. A že to na rozdíl od drtivé většiny přes všechny potíže dokázala má můj obdiv, protože u ní platí známé - není důležité zvítezit, ale zúčastnit se. Jistě že nepíše tak čtivě jako třeba Páral. Asi nebude mít vyprodaný náklad ale své čtenáře si najde. A to, že idnes.cz dělá reklamu svým blogerům je přirozené a normální, protože dělá reklamu i sobě. Je to logické spojení. Takže i když mne kniha nezaujala ani ukázkami, autorka má mé uznání.

4 5
možnosti

Takže mne tak trochu mrzí, že k tomu mnozí přistupují černobíle podle hesla - nemusím býtb slepice, abych poznal zkažené vejce. Kritizovat umí každý, ale věcně napsat, co je špatně a co je třeba lépe a jak, prostě, navrhnout smysluplné řešení toho, co kritizujeme umí málokdo. Pro rejpaly upozorňuji, že nedělám autorce reklamu, jen trochu znám její osud a viděl jsem ji 3 x v životě, naposledy před dvěma roky. Ale i kdybych neznal qa nepotkal, i tak bych kritikou šetřil. Hlavně tou černobílou. Jen tak mimochodem - podívejte se do minulosti, jak čtivě psal R. John a jak skončil. A to ještě není jeho definitivní konec......

2 7
možnosti

Malá ukázka z nové knihy: "Nikdy si věk nepřipouštěla a s úsměvem na rtech říkávala, že s věkem přichází přirozeně i stáří a není možné se mu vyhnout."

Paní Šiander odhaluje úžasné životní pravdy, například, že s věkem přichází i stáří. Četl jsem ukázku a nechtělo se mi věřit, že má někdo tak málo soudnosti a takovou slátaninu se nestydí vypustit na světlo boží. :-/

16 2
možnosti
Foto

Souhlas a ještě se na svém blogu neustále chválí a vnucuje:-). Ukázka je fakt dílo... Nabývám dojem, že v této zemi je každý spisovatel;-D. Stylem propagace mi silně připomíná také jednu (I.F.), která má blog jako reklamní plochu pro své výplody. A teď se nacpala i do rozhlasu a v podobném stylu pokračuje.:-/

11 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS