Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jaruca

14. 7. 2010 19:44
Prima fotky

0 0
možnosti

marta.kucikova

4. 7. 2010 21:27
Miluju třídní srazy

..a tenhle byl moc fajn, stejně jako jsou ty naše školní. Díky za zorganizování. Blogerky jsou ve skutečnosti mnohem půvabnější a blogeři mnohem vtipnější.Nevím, jestli jsem tam viděla nějaké sumo blogerky, jak kdosi píše dole v diskusi. Jsem ovšem statná slovanská žena, která po letech krmení se špagetami a italským zeleninovým kozím žrádlem nepohrdne vypečeným křehkým vepřovým kolenem s křenem. Sraz mě intelektuálně i kaloricky nadprůměrně uspokojil. Škoda, že je rodná hrouda trochu z ruky...A díky za fotky, jsou velmi dobré:-)) Mějte se neškarohlídsky a hezky, M.

0 0
možnosti

Amálka

2. 7. 2010 15:58
Všichni, kdo byli na srazu,

se skvěle pobavili, chutnalo jim, kapela super a hlavně se po půl roce opět RÁDI viděli.

Ti, co tu dští síru, pomlouvají a nechávají své komplexy rozvinout v plné síle, na srazu ROZHODNĚ nechyběli a ani chybět nebudou, zato si svou zlobu, omezenost a hulvátství v předešlých i následujících komentářích pěkně "užijou" ....

0 0
možnosti

hasmen

2. 7. 2010 16:23
Re: Všichni, kdo byli na srazu,

Hezky jste to napsala.paní Terezo...:-)

0 0
možnosti

Martina 77

2. 7. 2010 9:33
Fotky jsou hezké

co mi na nich vadí, jsou ty cigarety... zajímalo by mě, jaký je mezi blogery poměr kuřáků k nekuřákům???

0 0
možnosti

udor

2. 7. 2010 10:28
Re: Fotky jsou hezké

... zajímalo by mě, jaký je mezi blogery poměr zápasnic sumo k zápasníkům???

0 0
možnosti

Denule

2. 7. 2010 9:22
krásné vidět své oblíbené bloggery i jinak

než na stylizované fotce u blogu, jen mi tam chyběla má oblíbená a wieveghovsky povídková Ivča Vejvodová!

0 0
možnosti

paulina

2. 7. 2010 9:05
paráda

já si snad pořídím blog jen kvůli těm srazům :-)

0 0
možnosti

papaya (.)(.)

2. 7. 2010 8:36
smůla, nezobrazují se mi fotky

tak snad na jiném PC ... vidím jen to foto v záhlaví z loňska a to si neodpustím, jelikož jsem její skalní fanynka ... nechápu, proč si Blanka Fay dává na blog fotku cizí ženy ? :-/

0 0
možnosti

Keprník

2. 7. 2010 8:46
Re: smůla, nezobrazují se mi fotky

Terezka by potřebovala aspoň dvě fotky, aby se vešla. ;-D

0 0
možnosti

http://rossi.blog.idnes.cz

2. 7. 2010 5:56
Logický a češtinářský skvost:

"Ani Marta kučíková a Slávka boudová to na sraz měly daleko" Grats, author :-)

0 0
možnosti

Wendolene+

3. 7. 2010 4:02
Re: Logický a češtinářský skvost:

A jeste porad to neni opraveno, hlavne ze zmenili Brusel na Lucembursko...;-D Opet kvalyta Ydnes

0 0
možnosti

Enaz

2. 7. 2010 1:21
Zdravím paní Martu ...

a taky pana Drábka ... nejsympatičtější blogery, které jsem kdy četla. Možná se bude můj výběr zdát nesourodý ... ale není tomu tak :).

0 0
možnosti

deatomizator-treti-generace

1. 7. 2010 23:13
andrea

je sympatacka :-P

0 0
možnosti

sir Humphrey 001

1. 7. 2010 23:16
Re: andrea

až z toho slintáš?

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.