Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

notabene9

8. 11. 2008 19:16
Uvítal jsem..

Uvítal jsem fotky a uvítal jsem video, jelikož zatím jen čítám slova, věty a články (s výjimkou fotek na tabló), a takto jsem přece jen trochu více "v obraze.."..

0 0
možnosti

hasmen

6. 11. 2008 18:28
?

Video se mi nějak nechce přehrát a proto otázka pro některého z blogerů:Byli tam s vámi na setkání i ti tři jmenovaní politici?Honzu Zeigera jsen na fotce poznal,ale není tam vidět,jestli sedí poblíž jeho nejlepší virtuální kamarád Paroubek ...;-D

0 0
možnosti

lubossula

6. 11. 2008 19:43
Re: ?

zadnej politik tam nestesti nebyl.... Asi byste koukal, jakej je Honza Z. super borec pro pokec u piva.:-) 

0 0
možnosti

honzarov

6. 11. 2008 18:12
Hm

Kocáb si tady z toho před volbami udělal jen součást kampaně. Hnedka jste ho šoupli do VIP, Kocáb vyhořel a po volbách se na to tady vysral. ;-D

0 0
možnosti

doolitlela

6. 11. 2008 19:31
Re: Hm

vona ta vitrina VIP uz by taky potrebovala vyvetrat a pustit cerstvejsi vzduch. coz kocab, ten nepise treba ted, ale sou tam typy ktery uz nepisou vubec jen se vystavujou a nebo co vubec nejsou vip:-/

0 0
možnosti

mirek-storch

6. 11. 2008 17:59
pěkný sestřih videa

Jelikož jsem se ze služebních důvodů nemohl dostavit na nabízené setkání bloggerů včera večer, tak jsem uvítal alespoň možnost vidět video a snímky, ze setkání. Pochopitelně video nenahradí skurtečnou atmosféru setkání-stejně jako DVD nenahradí třeba vystoupení živé hudební skupiny - třeba Čechomoru. Díky panu Dvořákovi a dalším za lístky na koncert Čechomoru a pořádání setkání.R^ Nešplhám, ale je to plynová karma;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.